logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۵۹۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

تصمیم قطعی برای اجرای برنامه روز قدس در زنجان اتخاذ نشده است/فضای مجازی اولویت برنامه‌های روز قدس

تصمیم-قطعی-برای-اجرای-برنامه-روز-قدس-در-زنجان-اتخاذ-نشده-است-فضای-مجازی-اولویت-برنامه‌های-روز-قدس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: هنوز تصمیمی مبنی بر چگونگی اجرای برنامه روز قدس در استان زنجان اتخاذ نشده است و در صورت نهایی شدن اعلام می‌شود.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: امروز جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و طرح‌های پیشنهادی ارائه شد.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا احتمال برگزاری راهپیمایی روز قدس همانند سال‌های گذشته وجود ندارد، افزود: در صورت تصمیم‌گیری در این زمینه راهپیمایی پس از برگزاری نماز جمعه برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: امکان حضور فیزیکی در این راهپیمایی وجود ندارد و راهپیمایی خودرویی و زنجیره انسانی و موتوری با رعایت فاصله اجتماعی از دیگر پیشنهادات در این زمینه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزاری راهپیمایی مجازی را از دیگر پیشنهادات عنوان کرد و گفت: در اینصورت راهپیمایی در فضای مجازی و با برافراشتن پرچم فلسطین و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر ادامه داد: نحوه برگزاری این راهپیمایی با توجه به شرایط استان‌ها در زمینه قرمز، زرد و یا سفید بودن بیماری کرونا متفاوت بوده و هنوز نحوه اجرا در استان مشخص نیست و باید منتظر روزهای آینده و وضعیت این بیماری در استان بود.

وی بیان داشت: هرساله مراسم روز قدس به صورت میدانی به منظور اعلان انزجار از اقدامات رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و حمایت از مردم فلسطین برگزار می‌شد.

این مسئول تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی و دور اندیشی امام خمینی (ره) و با تدابیر مقام معظم رهبری روز قدس جهانی بوده و این مراسم در اقصی نقاط جهان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: مراسم روز قدس به هیچ وجه تعطیل بردار نبوده و امسال با توجه به شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی اهمیت برگزاری این مراسم دو چندان می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر ادامه داد: هدف و خط شهید سلیمانی نابودی اسرائیل و نجات مردم فلسطین بود که در واقع همان راه، امام راحل، انقلاب، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر نظام اسلامی است که این موضوع نیز اهمیت روز قدس را آشکار می‌کند.

وی از پیش‌بینی برنامه‌های مختلف به مناسبت روز قدس در فضای مجازی خبرداد و گفت: بر اساس ابلاغیه مرکز برنامه‌های این روز در استان اجرایی می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر