logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۵۹۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان:

بارش‌های اخیر خسارتی در استان زنجان نداشته است

بارش‌های-اخیر-خسارتی-در-استان-زنجان-نداشته-است

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: بارش‌های اخیر باران و تگرک خسارتی به استان زنجان وارد نکرده است.

صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بارش رحمت الهی در استان زنجان از ابتدای سال جاری خسارت چندانی به بار نیاورده است و تنها برخی کشاورزان به دلیل سرمازدگی محصولات دچار خسارت‌های جزئی شده‌اند.

وی با بیان اینکه میزان بارش‌ها در استان به گونه‌ای بود که تبدیل به سیل نشد، افزود: برای امروز و فردا نیز سیل احتمالی برای استان پیش‌بینی نشده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: پیش‌بینی بارش برای دو روز آینده در استان‌های شرقی کشور خواهد بود و احتمال بارش پراکنده در استان زنجان وجود دارد که منجر به سیل نمی‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان یادآور شد: دیروز 10 میلی‌متر بارش باران در استان ثبت شد که با تگرگ شدید در برخی نقاط مواجه بود اما خسارت جدی به کشاورزان وارد نکرده است.

کرامتی خاطرنشان کرد: با اعلام هواشناسی استان در خصوص احتمال وقوع سیل هشدارهای لازم به کشاورزان و باغداران داده می شود تا از خسارت جلوگیری شود.

وی گفت: همچنین اطلاعیه‌های ستاد بحران استان به مردم برای عدم حضور در طبیعت، کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها در پیشگیری از حوادث احتمالی تاثیرگذار بوده است.

با اشاره به ثبت اولین غرق شدگی در استان زنجان در سال جاری، گفت: جوان 30 ساله خرم‌دره‌ای به دلیل استفاده از قایق پلاستیکی و از دست دادن تعادل خود در سد کینه ورس غرق شد.

وی گفت: تا کنون در سدهای استان غرق شدگی نداشتیم که با مرگ این جوان، نخستین مورد ثبت شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر