logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۵۹۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای زنجان خبر داد

احتمال برگزاری کلاس‌های کارگاهی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در تابستان

احتمال-برگزاری-کلاس‌های-کارگاهی-دانشگاه-فنی-و-حرفه‌ای-در-تابستان

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای زنجان با اشاره به تعطیلی کلاس‌های کارگاهی از اسفندماه، گفت: کلاس‌های کارگاهی در صورت امکان در تابستان برگزار می‌شود.

ابراهیم احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تعطیلی دانشگاه‌ها و برگزاری کلاس‌های دانشگاهی به‌صورت مجازی از اسفندماه، اظهار کرد: بخش اعظم کلاس‌ها دانشگاه فنی و حرفه‌ای به‌صورت آفلاین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس‌های آفلاین دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سامانه سمیاد برگزار می‌شود، ابراز کرد: سامانه سمیاد توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور طراحی و اجرا شده است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه زنجان با بیان اینکه تمامی دروس در این سامانه به اسم اساتید و دانشجویان تعریف‌شده است تصریح کرد: این کلاس‌ها بر اساس برنامه هفتگی ارائه‌شده در زمان انتخاب واحد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از کلاس‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود عنوان کرد: برای برگزاری کلاس‌های درسی از نرم‌افزارهای adobe connect است که برنامه‌ریزی برگزاری‌ کلاس‌ها در اختیار دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان است.

احمدی با بیان اینکه قبل از خریداری نرم‌افزار adobe connect از نرم‌افزار دیگری برای برگزاری کلاس‌ها استفاده می‌شد افزود: برنامه امتحانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای مشخص نشده است.

 وی با بیان اینکه  نحوه برگزاری امتحانات در دانشگاه فنی حرفه را معاون آموزش وزیر علوم اعلام خواهند کرد ابراز کرد: اگر برگزاری امتحانات به‌صورت مجازی در نظر گرفته شود از بستر نرم‌افزار adobe connect ممکن است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای زنجان با اشاره به برگزاری کلاس‌های کارگاهی در این ترم تصریح کرد: کلاس‌های کارگاهی دانشگاه فنی و حرفه‌ای زنجان از اوایل اسفندماه تعطیل است و بخشی از این کلاس‌ها بر اساس فیلم‌های آموزشی اساتید برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اگر امکان برگزاری کلاس‌های کارگاهی در تابستان وجود داشته باشد این کلاس‌ها در تابستان برگزار می‌شود و اگر این امکان به دلیل ادامه انتشار ویروس کرونا ممکن نباشد باید تهران در این خصوص اعلام نظر کند که چه زمانی می‌توانیم این کلاس‌ها را برگزار کنیم.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر