logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۵۹۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس یازدهم:

شاخص‌های ریاست مجلس یازدهم را تعیین کردیم/ ادامه تلاش‌ها برای ایجاد اجماع در انتخاب رئیس مجلس آینده

شاخص‌های-ریاست-مجلس-یازدهم-را-تعیین-کردیم-ادامه-تلاش‌ها-برای-ایجاد-اجماع-در-انتخاب-رئیس-مجلس-آینده

منتخب مردم زنجان و طارم در  مجلس یازدهم از ادامه تلاش‌ها برای ایجاد اجماع در انتخاب رئیس مجلس آینده خبر داد.

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به رایزنی برخی از نمایندگان برای کسب کرسی ریاست مجلس و ریاست کمیسیون های تخصصی، اظهار کرد: برخی از نمایندگان به دنبال به دست گرفتن ریاست مجلس و کمیسیون‌های تخصصی هستند و برای رسیدن به این هدف راه‌کارهایی برای حل مشکلات ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه پیگیری مشکلات مردم، در صحن مجلس اتفاق می‌افتد، ابراز کرد: افرادی که اکنون با نمایندگان مجلس جلسه می‌گذارد بیشتر به دنبال تثبیت خود در آن جایگاه هستند و اکنون این موضوع پررنگ‌تر است.

منتخب مردم زنجان و طارم در  مجلس یازدهم با بیان اینکه این به معنی بی‌تفاوتی نسبت به مطالبات مردم نیست، تصریح کرد: در این مقطع زمانی ایجاب می‌کند شخصی که فکر می‌کند برای مسئولیتی استعداد و لیاقت دارد و می‌تواند کار های خوبی را انجام دهد، این رایزنی‌ها را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه مشکلات مردم در صحن مجلس و با طرح و لایحه و قانون قابل‌حل است و اکنون وقت قانون‌گذاری در مجلس یازدهم نیست، عنوان کرد: اکنون نماینده می‌تواند در فضای مجازی برنامه‌های خود را ارائه دهد اما فعالیت برخی از نمایندگان در این روزها برای کسب کرسی های ریاست به این معنی نیست که این افراد به دنبال قدرت هستند.

طاهری خاطرنشان کرد: نمایندگان تا به امروز برای ریاست مجلس به یک اجماع نرسیده‌اند اما تلاش می‌شود تا برای ریاست مجلس یک اجماع انجام شود.

وی با اشاره به شاخصه‌های مدنظر نمایندگان برای انتخاب رئیس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: توانایی و تجربه و رزومه فرد برای کارهای مدیریتی، برنامه‌هایی که برای معضلات و مشکلات امروز وجود دارد، اداره مجلس منهای معایبی که درگذشته وجود داشت از شاخص های مد نظر برای انتخاب رئیس مجلس شورای اسلامی است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر