logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۵۹۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

قاچاقچیان مواد مخدر با 40 کیلوگرم تریاک به دام پلیس افتادند/ کشف قاچاق میلیاردی در زنجان

قاچاقچیان-مواد-مخدر-با-40-کیلوگرم-تریاک-به-دام-پلیس-افتادند-کشف-قاچاق-میلیاردی-در-زنجان

فرمانده انتظامی استان از کشف 40 کيلوگرم ماده مخدر از نوع ترياک در اتوبان زنجان- قزوین از یک پدر و دختر خبرداد.

به گزارش موج رسا; سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و در راستای کنترل محورهای مواصلاتی استان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان به یک دستگاه سواری سمند مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند .

وي افزود: مأموران در بازرسي از این خودرو 40 كيلوگرم ترياك كه به طرز ماهرانه‌ اي جاساز شده بود را كشف و متهمان که پدرو دختر بودند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان بيان داشت: در اين رابطه خودرو توقيف و2 متهم با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.

سردار جهانبخش در پايان خاطر نشان كرد: پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچيان موادمخدر برخورد قاطع و قانوني خواهد كرد و اجازه فعاليت به آنها نخواهد داد.

وی در ادامه همچنین از کشف انواع کالای قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی استان به ارزش تقریبی یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبرداد و اظهار کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا، ماموران پلیس آگاهی استان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون در اتوبان زنجان- تبریز مشکوک و برای بررسی بيشتر آن را متوقف کردند.

وی عنوان کرد: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از این خودرو هزار و 247 کیلوگرم شکلات خارجی و انواع لوازم بهداشتی خارجی قاچاق كشف، که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقريبي كالاي كشف شده یک ميليارد و 500 میلیون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي استان زنجان عنوان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.

سردار جهانبخش گفت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار دارد و اين فرماندهي با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچيان كالا و ارز برخورد خواهد كرد.//ع

منبع: شبکه اطلاع رسانی پلیس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر