logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۵۹۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبرداد

ضدعفونی محل‌های تجمعی از سوی گروه‌های جهادی زنجان/ فعالیت کارگاه‌های ماسک دوزی ادامه دارد

ضدعفونی-محل‌های-تجمعی-از-سوی-گروه‌های-جهادی-زنجان-فعالیت-کارگاه‌های-ماسک-دوزی-ادامه-دارد

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: ضدعفونی محل‌های تجمعی از سوی گروه‌های جهادی در مناطق مختلف استان زنجان انجام می‌شود.

 سیدشمس‌الدین موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر گروه‌های جهادی استان زنجان بر اساس نیاز و پروتکل‌های اعلامی در سطح استان فعالیت می‌کنند.

وی ضدعفونی محل‌های تجمعی از سوی گروه‌های جهادی انجام می‌شود، افزود: در صورت اعلام نیاز هر منطقه‌ای که از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام شود، ضد عفونی انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گروه‌های جهادی استان از روزهای نخست اقدام به ضد عفونی معابر کردند، افزود: نقاط مختلف شهر زنجان و شهرستان‌های استان توسط این گروه‌ها گندزدائی و ضد عفونی شد.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: پایانه‌های مسافری، تاکسیرانی و اتوبوسرانی، معابر پرتردد، بازار، بانک‌ها، خودپردازها و محله‌های شهرهای مختلف استان ضد عفونی می‌شد.

وی با بیان اینکه ضد عفونی محل‌های پرتجمع استان تا زمان ریشه کنی این بیماری ادامه دارد، افزود: در حال حاضر مناطق اولویت دار ضد عفونی می‌شود.

این مسئول با اشاره به فعالیت کارگاه‌های ماسک دوزی در سطح استان زنجان، گفت: این کارگاه‌ها توسط قشرهای مختلف بسیج راه‌اندازی شده است و از کمک‌های مردمی نیز استفاده می‌شود.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از آماده سازی نقاهتگاه 100 تختی برای بیماران کرونایی در زنجان خبرداد و گفت: هنوز از امکانات این نقاهتگاه استفاده نشده است.

موسوی با اشاره به فعالیت بسیجیان جهادگر در طرح غربالگری مردم، افزود: این افراد در دو مرحله طرح غربالگری کمک کردند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر