logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۵۹۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره یاشماق به صورت مجازی در زنجان/ برنامه‌های ماه رمضان در قالب سوگواره برگزار می‌شود

برگزاری-مراسم-اختتامیه-جشنواره-یاشماق-به-صورت-مجازی-در-زنجان-برنامه‌های-ماه-رمضان-در-قالب-سوگواره-برگزار-می‌شود

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان: مراسم اختتامیه جشنواره یاشماق به صورت مجازی پیش‌بینی شده است و همزمان با ماه رمضان برگزار می‌شود.

محمود علیمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برنامه‌های ماه رمضان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول این ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های این اداره کل بیشتر در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: به مناسبت ماه رمضان مسابقات کتابخوانی و قرآن خوانی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این ایام برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یادآور شد: همچنین نخستین جشنواره گریم، چهره‌پردازی و طراحی لباس کودکان نیز به عنوان یکی از برنامه‌های ماه رمضان استان محسوب می‌شود.

علیمحمدی بیان داشت: این برنامه قرار بود اسفند ماه سال گذشته برگزار شود که به دلیل محدودیت‌های موجود در ماه رمضان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره همزمان با جشنواره یاشماق در زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: اختتامیه جشنواره یاشماق به صورت مجازی پیش‌بینی شده است.

این مسئول در خصوص حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرمندان، گفت: تمام تصمیم‌گیری‌ها در این زمینه از سوی وزارتخانه اخذ می‌شود.

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در صورتی که هنرمندان به دلیل شیوع بیماری کرونا، متضرر شده باشند، از حمایت‌های وزارتخانه بهره‌مند می‌شوند.

علیمحمدی گفت: لغو کنسرت‌ها و اجراهای تئاتر موجب شده هنرمندان متضرر شوند که به همین دلیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر