logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۵۹۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در گفت‌وگو با موج رسا مطرح شد؛

ارزش سهام عدالت هر ایرانی چقدر است؟/ واگذاری سهام عدالت از طریق 49 شرکت سرمایه‌ پذیر انجام می‌شود

ارزش-سهام-عدالت-هر-ایرانی-چقدر-است؟-واگذاری-سهام-عدالت-از-طریق-49-شرکت-سرمایه‌-پذیر-انجام-می‌شود

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت زنجان در مورد نحوه واگذاری سهام عدالت گفت: واگذاری سهام عدالت به صورت سبد سهامی و به صورت هلدینگ انجام می‌شود و به دلخواه نیست.

ناصر حسین خانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد آزاد سازی سهام عدالت  اظهار کرد: آزاد سازی سهام عدالت به دو روش انجام می‌شود که مردم می‌توانند با مراجعه به سایت نسبت به آزاد سازی سهام خود اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه دولت سهام عدالت مردم را آزاد سازی کرده و متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه نسبت به آزاد سازی سهام خود اقدام کنند تصریح کرد: این اقدام به دو روش انجام شده که در روش اول کسانیکه تمایل دارند سهام آنها در اختیار دولت بماند نیازی به مراجعه به سایت ندارند.

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت زنجان عنوان کرد: در روش اول خرید و فروش و همه کارهای سهام به شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: در روش دوم دولت آزاد گذاشته و در اختیار خود فرد است و می‌تواند از طریق کد سجامی سهام مورد خود را دریافت کرده و یا در بوس خرید و فروش کند.

حسین‌خانی بیان کرد: ارزش سهام‌ها نیز براساس اعلام سازمان خصوصی سازی 10 برابر بوده و اگر کسی 5 هزار سهم داشته باشد ارزش سهام آن 5 میلیون تومان خواهد بود.

وی عنوان کرد: سهم کمیته امداد و بهزیستی نیز کامل بوده و 10 هزار سهم است اما سایر افراد می‌توانند به سامانه سهام عدالت مراجعه کرده و تعداد سهام خود را مشاهده کنند.

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت زنجان در مورد نحوه واگذاری سهام‌ها به منظور آزاد سازی بیان کرد: واگذار‌ی‌ها به صورت هلدینگ بوده و از طریق 49 شرکت سرمایه‌ پذیر انجام می‌شود.

وی در پایان با تاکید براینکه در واقع این اقدام شبیه سبد سهامی است افزود: انتخاب شرکت‌ها به دلخواه نیست و این واگذاری به صورت سبد سهامی است.//ع

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ ]
سلام چه زمانی باید بگذرد تا بشود سهام غیر مستقیم را فروخت
فرم ارسال نظر