logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۵۹۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
موج رسا خبر می‌دهد

برنامه‌های هفته معلم در استان زنجان/ از برپایی نمایشگاه‌های عکس تا تقدیر از فرهنگیان بازنشسته

برنامه‌های-هفته-معلم-در-استان-زنجان-از-برپایی-نمایشگاه‌های-عکس-تا-تقدیر-از-فرهنگیان-بازنشسته

مشروح برنامه‌های هفته معلم توسط بسیج فرهنگیان زنجان و اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان اعلام شد.

به گزارش موج رسا; هرساله روز معلم در مدارس حال و هوای خاصی داشت اما امسال روز معلم در حالی فرارسید که کشور ایران با ویروس کرونا دست‌به‌گریبان است و معلمان در فضای مجازی در حال تدریس هستند.

روز معلم روزی است برای این‌که به یادآوریم کل جوامع بشری مدیون این جهادگران بی‌ادعا است و این معلمان هستند که در این روزها رسالت پیامبری و هدایت اندیشه‌ها را به عهده‌دارند.

معلمان نظام اسلامی همان‌هایی هستند که در دفاع مقدس هم در جبهه‌های حق علیه باطل در مناطق جنگی حضور داشتند و هم یکی از افراد کلیدی در تأمین نیروی انسانی جبهه‌های حق علیه باطل بودند و اگر معلمان در دوران دفاع مقدس ارزش‌های اسلامی را به دانش آموزان خود انتقال نمی‌دادند چه‌بسا سرنوشت جمهوری اسلامی ایران تغییر می‌کرد و امروز ما شاهد این قدرت روزافزون نظام اسلامی نبودیم.

در این روزها که جنگ سخت به پایان رسیده و جنگ نرم و شبیخون فرهنگی در اوج خود است با مجاهدت‌های معلمان انقلابی می‌توان بر دشمن غلبه کرد.

با توجه به قرار گرفتن در هفته معلم و مجازی برگزار شدن اکثر برنامه ها مسئول بسیجی فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ از اجرای 22 عنوان برنامه توسط بسیج فرهنگیان خبرداد و افزود: برخی از برنامه های بسیج فرهنگیان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان انجام می شود.

وی با اشاره به برنامه های بسیج فرهنگیان، ابراز کرد:  فضاسازی فرهنگی، تقدیر از فرهنگیان بازنشسته، ارسال پیام‌های قرآنی به‌تمامی معلمان، تقدیر از فعالان دوران قرنطینه، از برنامه های هفته معلم است.

دولتیاری ادامه داد: تهیه بسته‌های معیشتی برای کمک به نیازمندان توسط فرهنگیان، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، معرفی معلم شهید، برگزاری مسابقه وصیت‌نامه امام خمینی (ره)، فراخوان دل نوشته دانش آموزان، عطرافشانی در مزار شهدا از برنامه های بسیج فرهنگیان است.

رئیس اداه اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان نیز با بیان اینکه 35 عنوان برنامه در هفته معلم برگزار می شود، عنوان کرد: حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و معلمان در شبکه اشراق، حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش و معاونان در کلاس‌های مجازی از برنامه های آموزش و پرورش در هفته معلم است.

وی بیان کرد: فراخوان خاطرات و تجربیات معلمان در ایام کرونا، راه‌اندازی چالش‌های مجازی با موضوعات فاخر و درشان مدافعان دانش از دیگر برنامه های آموزش و پرورش در هفته معلم است.

طوماری با اشاره به معرفی آثار شهید مطهری در هفته معلم به دانش آموزان تصریح کرد: برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب فلسفه اخلاق شهید مطهری یکی از برنامه های آموزش و پرورش در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

وی برگزاری دوره 12 ساعته آموزشی هفته معلم از سند تحویل بنیادین، معرفی مدارس که در رزمایش مؤمنانه فعال بودند، معرفی چهره ماندگار آموزش‌وپرورش، فراخوان عکس‌های قدیمی و برپایی نمایشگاه عکس از دیگر برنامه های اداره کل آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر