logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۵۹۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

پیامک ارسالی بنیاد مسکن مربوط به متقاضیان مسکن در شهر زنجان نمی‌شود/ بازگشایی حساب متمرکز برای واجدین شرایط طرح ملی اقدام مسکن

پیامک-ارسالی-بنیاد-مسکن-مربوط-به-متقاضیان-مسکن-در-شهر-زنجان-نمی‌شود-بازگشایی-حساب-متمرکز-برای-واجدین-شرایط-طرح-ملی-اقدام-مسکن

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت:پیامک ارسالی بنیاد مسکن مربوط به متقاضیان مسکن در شهر زنجان نمی‌شود و نباید اقدامی از سوی متقاضیان انجام شود.

 سعید شاهین‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با ارائه توضیحاتی در خصوص پیامک ارسالی بنیاد مسکن به زنجانی‌ها، اظهار داشت: بنیاد مسکن متولی ساخت طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر است و با توجه به اینکه زنجان جزو این شهرها محسوب نمی‌شود، این پیامک نباید ارسال می‌شد.

وی با اشاره به مشارکت بنیاد مسکن استان زنجان در اجرای پروژه 84 واحدی طرح اقدام ملی مسکن، گفت: اداره کل راه و شهرسازی با بررسی پرونده متقاضیان، پیامکی برای آپلود مدارک در سایت طرح ملی اقدام مسکن ارسال می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مرحله نخست ثبت‌نام طرح ملی اقدام مسکن 9 هزار نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 5 هزار و 300 نفر ریزش کردند.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه با بررسی اعتراض‌های ارائه شده، تعدادی از اعتراض‌ها مورد قبول واقع شد و افراد به لیست بازگشتند.

شاهین‌فر یادآور شد: در مرحله دوم 35 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 25 هزار نفر از طریق سرشماره‌ موفق به ثبت‌نام شده‌اند.

وی گفت: افرادی که از طریق ارسال کد ملی به سرشماره اعلام شده، ثبت‌نام کرده‌اند ضروری است به سامانه مراجعه کرده و مدارک خود را بارگزاری کنند.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر امکان بارگزاری مدارک وجود ندارد اما با اعلام زمان، متقاضیان باید اقدامات لازم را انجام دهند.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: از 35 هزار ثبت‌نامی تنها 4 هزار نفر شرایط لازم را برای دریافت مسکن خواهند داشت.

شاهین‌فر از بازگشایی حساب متمرکز برای واجدین شرایط طرح ملی اقدام مسکن خبرداد و گفت: هنوز لیست بررسی‌های ثبت‌نام مرحله دوم به استان ارسال نشده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر