logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۵۹۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان:

فروش بلیت به صورت حضوری در پایانه‌های مسافری زنجان ممنوع می‌شود

فروش-بلیت-به-صورت-حضوری-در-پایانه‌های-مسافری-زنجان-ممنوع-می‌شود


معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: فروش بلیت‌های مسافرتی به شکل حضوری در پایانه‌های مسافری استان از اول خرداد ممنوع می‌شود.

به گزارش موج رسا; به نقل از اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان علی مدقالچی اظهار داشت: یکی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای،‌ تغییرکاربری پایانه‌های مسافری به محلی صرفاً برای سوار و پیاده شدن مسافران و همچنین تغییر وضعیت پایانه‌ها به شکل کانترمحور به جای غرفه محور بوده که تحقق این امر مستلزم تغییر مکانیزم بازاریابی فروش بلیط شرکت‌های مسافری و خروج فروش بلیت از پایانه‌ها است.

وی افزود: باتوجه به این رویکرد و شیوع ویروس کرونا و همچنین لزوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و آغاز فعالیت مجدد پایانه‌های مسافری، فروش بلیت مسافرتی به روش‌های قبلی مغایر با طرح فاصله گذاری اجتماعی بوده و تجمع مجدد مسافران در پایانه‌ها برای خرید بلیت نیز اقدامی مغایر با اصول بهداشتی خواهد بود.
این مسئول ادامه داد: بر این اساس، توسعه فروش اینترنتی بلیت و گسترش دفاتر فروش بلیت درسطح شهرها برای خرید غیرحضوری بلیت می‌تواند ضامن تأمین سلامت بیشتر مسافران و کارکنان شرکت‌های حمل و نقل باشد وارتقا سطح خدمات به مسافران وحذف دلالی را تحقق بخشد.
مدقالچی تأکید کرد: از اول خردادماه سال جاری، فروش بلیت‌های مسافرتی به شکل حضوری در محل پایانه‌ها ممنوع است و این اداره کل با تشکیل جلسات با تشکل‌های صنفی و شرکت‌های مسافری ضمن تبیین این موضوع از آنان خواسته است تا هرچه سریع‌تر در خصوص تدارکات نرم‌افزاری موردنیاز برای انجام این امر اقدام نمایند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر