logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۵۹۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبرداد

پویش همدلی مومنانه در استان زنجان آغاز شد/ هزینه کرد 20 میلیارد ریالی بهزیستی زنجان برای پیشگیری از کرونا

پویش-همدلی-مومنانه-در-استان-زنجان-آغاز-شد-هزینه-کرد-20-میلیارد-ریالی-بهزیستی-زنجان-برای-پیشگیری-از-کرونا

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت:به منظور تامین مایحتاج گروه‌های هدف بهزیستی، پویش همدلی مومنانه را برگزار کرده است.

محمد محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: به منظور تامین بسته‌های معیشتی و تامین نیازهای مددجویان بهزیستی استان، پویش همدلی مومنانه آغاز شده است.

وی افزود: این پویش از آغاز ماه مبارک رمضان با تاسی از منش و جوانمردی حضرت علی (ع) برگزار شده است و خیرین استان می‌توانند در این پویش بهزیستی را حمایت کنند.

این مسئول بیان داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک مومنامه این طرح برای افراد نیازمند و حمایت از افراد آسیب دیده برگزار شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری کووید 19 پویش همدلی مومنانه راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: در قالب این طرح خیران و نیکوکاران در تهیه سبدهای غذایی و کمک‌های نقدی مددجویان بهزیستی را حمایت می‌کنند.

محمدی با اشاره به توزیع 11 هزار بسته غذایی در سال گذشته، بیان داشت: ارزش این سبدها نزدیک به 4 میلیارد ریال بود.

وی از برگزاری نخستین جشنواره کودک قهرمان من خبرداد و گفت: این جشنواره به منظور ایجاد انسجام در ارائه فعالیت های متناسب به کودکان برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مخاطبین این جشنواره مربیان و والدین هستند که می‌توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از هزینه کرد 20 میلیارد ریالی در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا در زنجان خبرداد و گفت: این هزینه کرد به صورت متمرکز و غیر متمرکز بوده است.

محمدی تصریح کرد: همچنین 3 میلیارد ریال نیز به منظور خرید لوازم بهداشتی به معلولان استان پرداخته شده است و بیش از 5 میلیارد ریال نیز برای تامین لوازم بهداشتی، درمانی و ضد عفونی مراکز شبانه‌روزی هزینه شده است. 

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از 8 میلیارد ریال کمک‌های معیشتی به افراد معلول نیز پرداخت شده است، افزود:  همچنین 2 میلیارد و 800 میلیون ریال نیز برای اجرای طرح‌های توانمند سازی پرداخت شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر