logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۵۹۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]

بهترین هتل های یزد

بهترین-هتل-های-یزد-

به گزارش موج رسا; 

یزد به عنوان یکی از شهرهای تاریخی و زیبای ایران که با عنوان شهر خشتی هم شناخته می‌شود، مقصد خیلی خوبی برای سفرهای پاییزی و زمستانی به حساب می‌آید. این شهر زیبا که در دل کویرهای گرم قرار گرفته است، در عین حفظ بافت تاریخی و سنتی خود، این روزها به شهری مدرن تبدیل شده است. جالب است بدانید که به هنگام سفر به یزد، می‌توانید در خانه‌هایی اقامت داشته باشید که در گذشته‌های نه چندان دور، متعلق به اشراف دوران خود بوده‌اند و حالا، پذیرای مسافرانی هستند که می‌خواهند برای چند روز لذت زندگی در خانه‌هایی را تجربه کنند که خانه‌های لوکس دوران خود به حساب می‌آمدند. شهر یزد پر از اقامتگاه‌های بومگردی سنتی، هتل‌های سنتی و هتل‌های مدرن است. ولی زیاد بودن تعداد این اقامتگاه‌ها نباید باعث شود که شما رزرو هتل آنلاین علی بابا قبل از سفر به این شهر را به تاخیر بیندازید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین هتل‌های یزد بپردازیم که اقامت در آنها تجربه شیرینی را برای شما رقم خواهد زد. در ادامه همراه ما باشید.

هتل صفائیه یزد

هتل پنج ستاره پارسیان صفائیه یزد، در یکی از بهترین مناطق این شهر واقع شده است. هتل صفائیه از دسترسی خوبی به مرکز شهر، جاهای دیدنی و مراکز خرید شهر یزد برخوردار است. این هتل از سه بخش هتل جدید، هتل قدیم و بخش فاز تشکیل شده است. هتل جدید که در سال ۱۳۸۶ در قسمت ورودی مجموعه و در سه طبقه ساخته شده است، تلفیق زیبایی از معماری سنتی و مدرن است و برای افرادی که علاقه دارند هم از تجهیزات مدرن استفاده کنند و از هم زیبایی‌های معماری سنتی لذت ببرند، بسیار مناسب است. هتل قدیم که به هتل باغ هم معروف است، در سال ۱۳۳۵ فعالیت خود را شروع کرده و در پنج طبقه ساخته شده است. هتل قدیم تا به حال چندین مرتبه بازسازی شده است که آخرین بازسازی آن به سال ۱۳۹۲ برمی‌گردد. فاز یک و دو هتل صفائیه هم در سال ۱۳۷۸ ساخته شده که بین هتل قدیم و جدید قرار دارد. این بخش از هتل شامل یک بخش مرکزی دایره‌ای شکل است که اتاق‌هایی دور تا دور آن ساخته شده‌اند.

هتل صفائیه در خیابان تیمسار فلاحی – میدان امام حسن قرار دارد و فاصله آن تا فرودگاه یزد حدودا ۱۸ دقیقه است. پس اگر تصمیم به اقامت در این هتل گرفتید، به هنگام خرید اتویوس یزد تهران از علی بابا ، این مسافت را در نظر داشته باشید.

هتل داد یزد

هتل داد یزد واقع در خیابان دهم فروردین، در دل بافت تاریخی این شهر بنا شده است و نمونه‌ای بی‌نظیر از یک هتل کلاسیک به سبک ایرانی – یزدی است. تاریخچه ساخت این هتل به سال ۱۳۰۷ شمسی برمی‌گردد. هتل داد کنونی در آن زمان یک بنگاه باربری بود با هدف مهمانپذیری و حمل و نقل کالا. بازسازی و تغییر کاربری آن در سال ۱۳۸۶ به پایان رسید و از آن زمان، هتل داد یزد به عنوان یکی از تاریخی‌ترین هتل‌های یزد در حال ارائه خدمات به مسافران است. این هتل فاصله بسیار کمی با جاذبه‌های تاریخی شهر یزد مانند آتشکده زرتشتیان، مسجد جامع، موزه آب، زندان اسکندر، مجموعه امیرچخماغ و محله تاریخی فهادان دارد. پس اگر قصد رزرو هتل از علی بابا را دارید و می‌خواهید نزدیک بافت تاریخی این شهر اقامت داشته باشید، هتل داد را در میان گزینه‌های خود قرار دهید.

هتل مشیرالممالک یزد

هتل باغ مشیرالممالک یزد یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر یزد است که پیشینه آن به دوران قاجار برمی‌گردد. این هتل در دوران قاجار در واقع یک باغ بسیار بزرگ و سرسبز بوده است که در سال ۱۳۷۹ با ایجاد تغییراتی در آن، تبدیل به یکی از بهترین هتل‌های شهر یزد شد. شاید بتوان گفت اقامت در این هتل به نوعی سفر در زمان باشد! چرا که بافت تاریخی و سنتی آن شما را همراه خود به دل تاریخ می‌برد! این هتل باغ در یکی از خیابان‌های ورودی شهر به نام خیابان انقلاب – بلوار مشیر واقع شده است که از آنجا به راحتی می‌توان به تمام نقاط مهم شهر دسترسی پیدا کرد.

این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد. پس اگر قصد اقامت در هتل باغ مشیرالممالک را دارید، به هنگام خرید یا رزرو بلیط اتوبوس تهران یزد ، این فاصله را در نظر داشته باشید.

هتل فهادان یزد

هتل موزه فهادان معروف به خانه تهرانی‌ها، در قلب بافت سنتی شهر یزد واقع شده است. این هتل در ساختمانی تاریخی معروف به خانه تهرانی‌ها قرار دارد و پیشینه آن به دوره قاجار برمی‌گردد. این هتل دارای بخش‌های تاریخی از جمله چاه خانه، سرداب، حیاط نارنجستان و سه بادگیر است و مسافران می‌توانند در طول اقامت خود، از تجربه بازدید از این بخش‌های تاریخی در مجاورت محل اقامت خود هم لذت ببرند. هتل فهادان در نزدیکی اماکن گردشگری شهر یزد از جمله زندان اسکندر و خانه لاری‌ها قرار دارد و با اقامت در این هتل می‌توان به راحتی به بافت تاریخی یزد دسترسی داشت. اگر می‌خواهید چند روز در دل تاریخ اقامت داشته باشید، به هنگام رزرو آنلاین هتل از علی بابا ، هتل فهادان را در نظر داشته باشید.

حرف آخر

رزرو هتل اینترنتی از جمله عواملی است که می‌تواند تاثیر مستقیم روی کیفیت سفر شما بگذارد. پس قبل از رزرو هتل خوب تحقیق کنید. اگر تصمیم دارید با هواپیما به این شهر سفر کنید، قبل از خرید بلیط هواپیما تهران یزد ، حتما فاصله هتل مورد نظر خود تا فرودگاه را بررسی کنید. خرید بلیط هواپیما از علی بابا می‌تواند به شما کمک کند تا تجربه خوبی از پرواز به شهر تاریخی و زیبای یزد را داشته باشید. فراموش نکنید که تجربیات خود در مورد اقامت در هتل‌های شهر یزد را با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ]
خرید کلیه روغن سوخته موتور و ماشین و میعانات همچنین انواع روغن های کارکرده انواع ماشین آلات هیدرولیک و دیزل . روغن سوخته ژنراتور ، برگشتی ، کمپرسور ، واسگازین ، گازوئیل مانده قدیمی و تازه روغن سوخته انواع ماشین های سنگین شامل لودر ، لیفتراک و … دستگاه سانتیفیوز جک بیل سی ان جی و انواع ضایعات روغنی آماده عقد قرارداد با شرکت ها در مورد تهاتر و سوبسیت. شرکت ایران حدید آدرس : البرز ، کرج ، قزلحصار ، بعد از پمپ بنزین خیابان نان شهر ( اختر آباد) تلفن تماس : 09128686122 خرید روغن سوخته، خریدار روغن سوخته، بهترین خریدار روغن سوخته خرید روغن سوخته توسط خریدار روغن سوخته (motoroilcenter.ir)
فرم ارسال نظر