logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۵۹۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

سرمایه بنیاد «بیل گیتس» صرف مقابله با کرونا می‌شود

سرمایه-بنیاد-«بیل-گیتس»-صرف-مقابله-با-کرونا-می‌شود

بیل گیتس در مصاحبه ای اعلام کرده بنیاد «بیل و ملیندا گیتس» تمام توجه و سرمایه خود را صرف مقابله با پاندمیک کووید۱۹ می‌کند.

به گزارش موج رسا; به نقل از بلومبرگ، طبق گزارشی جدید بنیاد بیل گیتس تمام منابع مالی خود را برای مقابله با کووید ۱۹ صرف می‌کند.

مؤسس مایکروسافت در مصاحبه‌ای با روزنامه فایننشال تایمز اعلام کرده بنیاد «بیل و ملیندا گیتس» با سرمایه یش از ۴۰ میلیارد دلار تمام توجه خود را معطوف پاندمیک کووید ۱۹ کرده است.

او در این باره گفت: در سال‌های آینده فعالیت‌های اقتصادی به شدت کاهش می‌یابد و ده‌ها هزار میلیارد دلار به اقتصاد جهانی خسارت وارد می‌شود.

این بنیاد تاکنون ۲۵۰ میلیون دلار به مقابله با ویروس کرونا کمک کرده و بخش‌های دیگر این بنیاد که مشغول مقابله با بیماری‌های دیگر بوده‌اند نیز اکنون تمام تلاش و توجه خود را معطوف کووید ۱۹ کرده‌اند.

گیتس در ادامه سخنانش در برابر اتهامات دونالد ترامپ، از سازمان جهانی بهداشت دفاع کرد و گفت: سازمانی که قبلاً روی ریشه کن کردن اچ آی وی، مالاریا و فلج اطفال تمرکز کرده بود اکنون تمام توجه خود را معطوف ویروس کرونا کرده است.

مؤسس مایکروسافت در این باره گفت: سازمان جهانی بهداشت اهمیت بسیار زیادی دارد و باید طی دوران پاندمیک کووید ۱۹ از پشتیبانی بیشتری برخوردار شود.//مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر