logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۵۹۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبرداد

کمک 1.7 میلیارد تومانی زنجانی‌ها به نیازمندان/ بیش از 44 هزار بسته معیشتی در استان زنجان توزیع شد

کمک-1.7-میلیارد-تومانی-زنجانی‌ها-به-نیازمندان-بیش-از-44-هزار-بسته-معیشتی-در-استان-زنجان-توزیع-شد

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: تا کنون یک میلیارد و 761 میلیون و 500 هزار تومان در استان زنجان برای کمک به نیازمندان جمع ‌آوری شده است.

شمس‌الدین موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان زنجان تا کنون توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‎های مردمی مرتبط با بسیج،44 هزار و 360 بسته معیشتی در سطح استان زنجان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه خیرین استان در تامین بسته‌های معیشتی کمک شایانی انجام داده‌اند، افزود: مردم خیر استان در این موضوع سهیم بوده‌اند.

این مسئول بیان داشت: یک میلیارد و 761 میلیون و 500 هزار تومان ارزش ریالی بسته‌های معیشتی و پول نقد جمع‌آوری شده توسط سپاه استان زنجان است.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه از زمان آغاز رزمایش کمک مومنانه یک هزار و 700 بسته معیشتی توسط ناحیه زنجان و سلطانیه و برخی نواحی سپاه استان توزیع شده است.

موسوی با اشاره به ادامه فعالیت‌ها در قالب رزمایش کمک مومنانه، بیان داشت: از 23 فروردین ماه این رزمایش آغاز شده است.

وی از توزیع 6 هزار و 800 بسته معیشتی در بین نیازمندان استان زنجان از طرف ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نیمه ماه رمضان در زنجان خبرداد و گفت: مرحله آخر توزیع بسته‌های معیشتی نیز عید فطر خواهد بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر