logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۵۸۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

1340 تن شکر و برنج تنظیم بازاری در استان زنجان توزیع می‌شود

1340-تن-شکر-و-برنج-تنظیم-بازاری-در-استان-زنجان-توزیع-می‌شود

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در مورد توزیع شکر و برنج دولتی در استان زنجان گفت: 670 تن برنج و همچنین 670 تن شکر تنظیم بازاری در استان زنجان توزیع می‌شود.

محمد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد توزیع شکر و برنج با نرخ دولتی در استان زنجان اظهار کرد: یک هفته قبل از ماه مبارک رمضان کار توزیع در سراسر استان زنجان آغاز شده و در حال حاضر نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: براساس تصمیمات کشوری برنجی که در سطح استان زنجان در حال توزیع بوده از نوع 1121 دانه بلند هندی است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خاطر نشان کرد: برنج توزیع شده توسط ستاد تنظیم بازار کشور با یک قیمت مشخص در سراسر کشور توزیع و عرضه می‌شود و عرضه این برنج براساس قیمت تنظیم بازار ( برنج هندی 1121 هرکیلوگرم برای مصرف‌کننده حداکثر 8هزار تومان) انجام می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: 670 تن برنج و همچنین 670 تن شکر تنظیم بازار در سطح استان زنجان توزیع خواهد شد و از اقلام مورد نیاز مردم تنها این دو قلم کالا در اختیار اداره غله بوده و کار توزیع آن نیز انجام می‌شود.

ایزدی با اشاره به اینکه شکر تنظیم بازاری که در حال حاضر هم در سطح استان زنجان توزیع می‌شود برای مصارف خانوار است افزود: طرح سبد ماه مبارک رمضان برای مصارف خانگی بوده و برای مصارف صنف قنادی و یا قندریزی در نظر گرفته نشده است.

وی با تاکید براینکه سال گذشته میزان شکر در حدود 330 تن بود که امسال افزایش یافته است ابراز کرد: در حال حاضر به دلیل بیماری کرونا خیلی از مردم مصارف شیرینی‌جات خودشان را در خانه تولید می‌کنند و این کار باعث افزایش مصرف شکر شده و امسال سهمیه استانی نیز بر همین اساس افزایش یافته است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در مورد تامین شکر مورد نیاز برای صنف‌هایی مانند قنادی توسط سازمان صمت و انجمن صنفی قند و شکر کشور انجام می‌شود افزود: در شهریور ماه سال گذشته کار توزیع شکر اصناف در اختیار اداره غله نیست و در اختیار صمت است.

به گزارش موج رسا قیمت شکر تحویلی به مصرف‌کننده در بسته‌بندی‌های یک‌کیلوگرمی با برچسب تنظیم‌بازاری پنج هزار و 900 تومان است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر