logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۵۸۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی:

پرتاب ماهواره نور توان دفاعی نظام را به رخ جهانیان کشید/ سپاه اقتدار دفاعی کشور را افزایش می‌دهد

پرتاب-ماهواره-نور-توان-دفاعی-نظام-را-به-رخ-جهانیان-کشید-سپاه-اقتدار-دفاعی-کشور-را-افزایش-می‌دهد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: پرتاب ماهواره نور ناشی از قوت، توانایی و تبحر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که توان دفاعی نظام را به رخ جهانیان می‌کشد.

روح‌الله صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: پرتاب موفق ماهواره نور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستاورد مهم و با ارزشی در شرایط  کنونی جهان محسوب می‌شود.

وی افزود: پرتاب موفق ماهواره نور مایه افتخار و مباهات نظام اسلامی است که به افتخارات بیشمار گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزوده شد.

برادر شهید مدافع حرم زنجان بیان داشت: چنین اقداماتی ناشی از قوت، توانایی و تبحر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در حالی که دنیا و استکبار جهانی از نظر اقتصادی با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، نظام اسلامی توان دفاعی خود را به رخ جهانیان می‌کشد.  صمدی با اشاره به وضعیت بحرانی جهان با شیوع بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن کمک به مجاهدین عرصه سلامت، پزشکی و کادر درمانی، توفیقات مختلف نظام اسلامی را به عرضه نمایش می‌گذارند.

دبیر حزت موتلفه استان زنجان گفت: پرتاب موفق ماهواره نور دستاورد مهم علمی و دفاعی نظام اسلامی است که چشم دشمنان نظام را کور می‌کند.

صمدی با اشاره به اینکه همانگونه که سردار حاجی‌زاده فرمودند:" ایران به عنوان ابرقدرت محسوب می‌شود" افزود: با چنین اقتداری در نیروهای نظامی کشور، مردم نباید دغدغه امنیتی داشته باشند.

وی گفت: اقدام فرزندان غیور و توانمند انقلاب اسلامی موجب می‌شود تا دشمن فکر توطئه را نسبت به نظام اسلامی را نداشته باشد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر