logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۵۸۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

پویش «نه به تحریم ایران» در یونان راه‌اندازی شد

پویش-«نه-به-تحریم-ایران»-در-یونان-راه‌اندازی-شد

رایزنی فرهنگی ایران در آتن با توجه به شرایط سخت مبارزه با کرونا با راه‌اندازی پویش «نه به تحریم» و جمع‌آوری امضای الکترونیکی علیه این حرکت، توانست چهره استکبار را برای یونانیان افشا کند.

به گزارش موج رسا; رایزنی فرهنگی ایران در آتن به منظور نشان دادن چهره پلید دولت‌مردان آمریکا به مردم یونان در شرایط حساس کنونی مبارزه با کرونا با راه‌اندازی پویش «نه به تحریم» و جمع‌آوری امضای الکترونیکی علیه این حرکت غیر انسانی، توانست بار دیگر مُهر تأییدی بر خباثت‌های دولت‌مردان آمریکایی بر اعمال تحریم‌های ظالمانه بزند و ملت یونان را نسبت به این عمل دولت‌مردان تروریست آمریکایی آگاه سازد.

این رایزنی با ایجاد پلتفرمی در سایت خود به زبان محلی از یونانیان و علاقه‌مندان به فرهنگ و تمدن ایرانی خواست تا با تکمیل فرم و امضای الکترونیکی، از یک سو همبستگی خود را با ملت ایران نشان دهند و از سوی دیگر انزجار خود را نسبت به اعمال تحریم‌های ظالمانه آمریکا که حتی در شرایط کنونی ادامه داشته، نشان دهند.

این فرم با ارائه توضیحاتی در خصوص تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران و مانع تراشی آمریکا برای دسترسی ایران به منابع دارویی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز به زبان یونانی است.

همچنین، در این متن با یادآوری این شعر از سعدی شیرازی، شاعر بلندآوازه ایرانی در خصوص نیاز به همبستگی جامعه بشری در سختی‌ها و رنج‌ها از بازدیدکنندگان می‌خواهد تا با تکمیل فرمی، گزینه «نه به تحریم» در انتهای فرم را فعال کنند و سپس دکمه تأیید را بزنند.

این پویش برای بیش از ۳۰۰۰ نفر ارسال و بیش از ۱۰۰ نفر در مدت کمتر از یک هفته در این پویش شرکت کردند و بازخورد خوبی هم در فضای مجازی داشت و توانست سبب نزدیکی دو ملت در شرایط سخت کنونی باشد و کامنت‌های مثبت یونانیان به ملت ایران و مسئولان این نمایندگی نشان از موفقیت این طرح داشت.مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر