logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۵۸۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

ارائه تسهیلات 16 میلیون تومانی به باشگاه‌های ورزشی/ پلمپ 3 باشگاه متخلف در استان زنجان

ارائه-تسهیلات-16-میلیون-تومانی-به-باشگاه‌های-ورزشی-پلمپ-3-باشگاه-متخلف-در-استان-زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به حمایت‌های دولت در راستای کاهش ضرر باشگاه‌داران، گفت: برای هر باشگاه حدود 16 میلیون تسهیلات در نظر گرفته‌شده است.

علی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تعطیلی اماکن روزشی در استان زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر منتظر هستیم تا ببینیم ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس چه تصمیمی می‌گیرد تا بر اساس مصوبات این ستاد عمل کنیم.

وی با اشاره به حمایت‌های دولتی از باشگاه‌داران، ابراز کرد: در حال شناسایی مربیان باشگاه‌های ورزشی در استان هستیم تا لیست مربیان باشگاه‌ها به وزارت ورزش و جوانان ارسال شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه برای هر باشگاه ورزشی حدود 16 میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته‌شده است، تصریح کرد: 8 میلیون از این تسهیلات به‌عنوان حقوق کارکنان باشگاه‌های ورزشی در نظر گرفته‌شده است.

وی با بیان اینکه برای مدیریت باشگاه 8 میلیون تومان در نظر گرفته‌شده است، عنوان کرد: فعلاً با این تدبیر از باشگاه‌های ورزشی حمایت می‌شود.

خلیلی با یادآوری مهلت پرداخت سه‌ماهه تسهیلات دریافت شده توسط باشگاه‌های ورزشی قبل از بروز بیماری کرونا، افزود: وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر به شدت به دنبال این هستند تا نهایت حمایت از باشگاه‌های ورزشی انجام شود تا باشگاه‌های ورزشی بیش از این متضرر نشوند.

وی با گریز به خسارت‌های بالای وارده به باشگاه‌های ورزشی بعد از انتشار ویروس کرونا در استان و کشور، ابراز کرد: دولت این حمایت‌ها را انجام می‌دهد تا ضرر باشگاه‌های ورزشی به حداقل برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه خوشبختانه در حوزه تخلف باشگاه‌های ورزشی و فعالیت باشگاه‌ها در این ایام مشکل زیادی در استان وجود نداشته است، تصریح کرد: در کل استان 3 باب باشگاه متخلف پلمب شده است.

وی با اشاره به رعایت پروتوکل های بهداشتی و بسته نگهداشتن باشگاه‌های ورزشی توسط باشگاه داران و ورزشکارها تا به امروز در استان زنجان، عنوان کرد: یک باشگاه ورزشی در شهرستان زنجان و دو باشگاه در سایر شهرستان‌ها پلمب شده است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر