logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۵۸۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

شهید مطهری جامعه را با رفتار و قلم خود به سمت نور هدایت می‌کرد/ برنامه‌های هفته عقدیتی سپاه مجازی برگزار می‌شود

شهید-مطهری-جامعه-را-با-رفتار-و-قلم-خود-به-سمت-نور-هدایت-می‌کرد-برنامه‌های-هفته-عقدیتی-سپاه-مجازی-برگزار-می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: شهید مطهری جامعه را با رفتار،گفتار،کردار و قلم خود به سمت نور هدایت می‌کرد.

 

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم در چند جا به بحث تعیلم و تربیت به صورت ویژه پرداخته است.

وی افزود: تعلیم دهنده خداوند متعال است و پیامبران و اولیای الهی نقش مربیگری جامعه را برعهده داشته و بشریت را هدایت می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: پیامبران و اولیای الهی برای تربیت انسان برگزیده شده و در زمینه تزکیه و تعلیم و تربیت انسان‌ها در طول تاریخ تلاش کرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: تزکیه زمانی شکل می‌گیرد که رذیله‌ای در جامعه وجود داشته باشد که نقش مربیان و تعلیم دهندگان برچیدن این رذایل اخلاقی از جامعه است.

حجت‌الاسلام بیگدلی قلم را نیز موجب تزکیه عنوان کرد و گفت: در جایگاه قلم همین بس که خداوند متعال در قرآن کریم به آن قسم یاد می‌کند.

وی یادآور شد: علمی که قلم ترویج می‌کند موجب می‌شود تا جهالت را از بین رفته و حقیقت را آشکار شود، خداوند متعال انسان را از ظلمت‌ها به نور و شیطان از جامعه بشری را از نور به ظلمت راهنمای می‌کند.

این مسئول با اشاره به ایام شهادت شهید مطهری و هفته عقدیتی سپاه، یادآور شد: همه این ویژگی‌هایی که در یک مربی در قرآن کریم یاد شده است در شهید مطهری وجود داشت چرا که وی جامعه را با رفتار،گفتار،کردار و قلم خود به سمت نور هدایت می‌کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه کتاب‌های شهید مطهری برای همه زمان‌ها قابل استفاده است،افزود: باید روش زندگی و کتاب‌های شهید مطهری به همه نسل‌های جامعه معرفی شود.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه پایه، اساس و ریشه نهاد پاسداران انقلاب اسلامی در اعتقادات است،ادامه داد: فرق این نهاد با سایر نهادها تربیت نیروهای اعتقادی است و دفتر نمایندگی ولی‌فقیه به منظور ترویج و اجرایی کردن دستورات و فرامین الهی و تربیت نیروهای در طراز انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در هفته عقیدتی سپاه برنامه‌های مختلفی در استان برگزار می‌شود، افزود: با توجه به شیوع بیماری برنامه‌های امسال به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

این مسئول از معرفی و تبلیغ آثار شهید مطهری در قالب فیلم و کلیپ در فضای مجازی خبرداد و گفت: همچنین این آثار در سایت‌های سراج،مصباح و سفیر نیز بارگزاری می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری و برگزاری مسابقه مقاله نویسی ،شعر و داستان به مناسبت هفته عقیدتی سپاه خبرداد و گفت: تکریم و تجلیل از برترین‌های آموزش عقیدتی، تجلیل از اساتید و مربیان برتر استان، فرمانده و مربی موفق و برتر و مدیران عقدیتی مراکز آموزشی و تکریم فراگیران برتر از برنامه‌های این هفته است.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به تجلیل از هادیان سیاسی به مناسبت هفته عقیدتی و سرکشی از اساتید، مربیان و مدیران و تقدیر از برترین‌های آموزش،گفت: از افرادی که در زمینه‌های مختلف کمک،همراه و پشتیبان نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوده‌اند، تقدیر می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر