logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۵۸۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان:

پلیس با هنجار شکنان ماه مبارک رمضان در زنجان برخورد می‌کند

پلیس-با-هنجار-شکنان-ماه-مبارک-رمضان-در-زنجان-برخورد-می‌کند

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان با تاکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و پرهیز از روزه‌خواری در مکان‌های عمومی گفت: با کسانی‌ که قصد هنجار شکنی دارند برخورد می‌شود.

حسن درستی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه با روزه‌خوارانی که قصد هنجار شکنی دارند، برخورد می‌شود اظهار کرد: اگر کسی بخواهد روزه خواری را در این ایام عادی جلوه دهد و قصد هنجار شکنی داشته باشد قطعا برخورد لازم انجام می‌شود.

وی همچنین با تاکید براینکه در صورت مشاهده هر گونه تخلف و تظاهر به روزه خواري در واحد صنفي اقدامات برخوردی انجام می‌شود تصریح کرد: در صورت مشاهده چنین رفتاری ضمن معرفي فرد خاطي به مقام قضايي نسبت به تعطيلي و پلمب محل برابر مفاد قانون نظام صنفي اقدام می‌شود.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیرانه به منظور ایجاد فضای امن و آسایش برای روزه‌داران است عنوان کرد: اداره نظارت بر اماکن عمومي اقدامات پیشگیرانه خود را از امروز در سراسر زنجان آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مراکز پرخطر مانند مراکز اقامتی و پذیرایی تعطیل هستند گفت: در صورت مشاهده فعالیت این گونه مراکز در سطح استان اقدامات قانونی انجام می‌شود.

درستی خاطر نشان کرد: فعالیت برخی از مراکز پذیرایی برای مسافران مانند رستوران، اغذیه فروشی، فست فود تنها برای عرضه غذای سرد و آبمیوه و بستنی و غیره به صورت بیرون بر و با رعایت موارد بهداشتی مجاز می‌باشند و عرضه غذاي گرم به صورت بیرون بر فقط از يك ساعت قبل از اذان مغرب تا اذان صبح مجاز است.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برابر مقررات و ضوابط قانونی برخورد می‌شود عنوان کرد: برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامي اماکن ورزشي و استخرها نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان در مورد نحوه ارائه سرويس خدمات براي مسافرين در داخل شهرها‌، واحد‌هاي غذاخوري مستقر در هتل ها و مراکز اقامتي و همچنين ترمينال‌ها، راه آهن و فرودگاه بیان کرد: در این مراکز اجازه فعاليت و پذيرايي با رعايت شئونات و حفظ حرمت اين ماه و موارد ابلاغي اعم از استتار کامل محل و ارائه خدمات صرفاً به مسافرين خواهد بود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر