logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۵۸۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
سردار سلیمانی مطرح کرد:

توزیع ۳/۵ میلیون بسته حمایتی برای نیازمندان در کشور / آغاز مرحله دوم توزیع از نیمه ماه رمضان

توزیع-۳-۵-میلیون-بسته-حمایتی-برای-نیازمندان-در-کشور-آغاز-مرحله-دوم-توزیع-از-نیمه-ماه-رمضان-

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تاکنون 3/5 میلیون بسته معیشتی و حمایتی در بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: مرحله دوم توزیع بسته های معیشتی از نیمه ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر آغاز می شود.

به گزارش موج رسا; سردار غلامرضا سلیمانی در آیین آغار رزمایش کمک مومنانه سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا برای تمام دولت‌ها و ملت‌ها یک آزمون بود، که امروز می‌توانیم عملکرد دولت ها را محک بزنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شیوع ویروس کووید ۱۹ حادثه‌ای ناشناخته بود، عنوان کرد: امروز در زمینه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا دانسته‌های ما از ندانسته هایمان کمتر است.

وی ادامه داد: زمانی که این ویروس شیوع پیدا کرد، شاهد حضور مردم در کنار مسئولان بودیم، در ابعاد مختلف، اگر رتبه‌بندی کنیم کدام ملت، مواسات را به خوبی انجام داده است؟ در واقع همدلی و هم‌نوع دوستی ویژگی بارز ملت ایران است.

 

عملکرد ملت ایران در بحران ها قابل تحسین است

سلیمانی با اشاره به اینکه عملکرد ملت ایران در بحران ها قابل تحسین است، تصریح کرد: کارآمدی و همکاری ملت ایران در موضوع مهار و کنترل کرونا مثال زدنی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: امروز شاهدیم که براساس آمارها ایران در حوزه بهداشت و درمان از تمدن غرب که ادعای پیشرفت در حوزه درمان را دارد و برجسته‌ترین آن‌ها آلمان است، پیشی گرفته و جلوتر است و این سند بزرگی بر کارآمدی نظام ایران است.

وی با تاکید بر اینکه دانشمندان و جوانان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در مهار بحران کرونا توان بسیار زیادی گذاشتند، یادآور شد: رتبه ایران اسلامی در حوزه بهداشت و درمان برجسته است و در بحث مراقبت و پیشگیری رتبه خوب دارد.

 

سپاه سیدالشهداء (ع) مقام اول را در زمینه غربالگری کرونا داشته است

سلیمانی با بیان اینکه سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران مقام اول را در زمینه غربالگری بیماری کرونا داشته است، گفت: امروز همه کشورها خواهان انتقال تجربه ملت ایران در این حوزه‌ها هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: در حال حاضر همه جهانیان به این نتیجه رسیده اند که تنها راه نجات پناه بردن به خداوند متعال است.

وی ادامه داد: علی‌رغم تحریم‌ها و با وجود کرونا دشمن دست از عملیات روانی بر نداشت و ایران را تهدید کرد اما در شاهراه این مشکلات ملت ایران استوار و دست در دست هم داده و رزمایش کمک مومنانه را آغاز کردند و بسیج که برخواسته از ملت ایران است، عرصه خدمت‌رسانی به مردم را با کمک همه ظرفیت‌ها و دستگاه‌های اجرایی با رعایت کرامت و منزلت ملت ایران انجام داد.

سلیمانی با بیان اینکه باید جبهه واحد تشکیل داده و نگذاریم کرونا پیامدهای منفی برای مردم به وجود بیاورد، بیان داشت: مرحله اول رزمایش آغاز و تا پایان ماه مبارک بین مردمی که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند توزیع می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تاکنون ۳/۵ میلیون بسته معیشتی و حمایتی در بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: مرحله دوم توزیع بسته های معیشتی از نیمه ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر آغاز می شود.

وی ادامه داد: بعد از این مرحله نیز با هم‌اندیشی در راستای رفع پیامدهای کرونا با تاکید بر رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید تلاش می کنیم پیامد منفی شامل مردم ایران نشود و لازم است در این راستا از تلاش‌های سردار حسن زاده تقدیر کنم و انصافا مجاهدت‌های ایشان ستودنی است و استاندار و ائمه جمعه و سایر مسئولان استان تهران نیز خوش درخشیدند.

منبع: تهران نیوز

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر