logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۵۸۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد

آغاز فعالیت آموزشگاه‌های آزاد و نگارخانه های خصوصی در زنجان / تعطیلی سینماها ادامه دارد

آغاز-فعالیت-آموزشگاه‌های-آزاد-و-نگارخانه-های-خصوصی-در-زنجان-تعطیلی-سینماها-ادامه-دارد-

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، فعالیت آموزشگاه‌های آزاد و نگارخانه های خصوصی در زنجان، آغاز شده است.

محمود علیمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: هر نوع اقدام و فعالیت فرهنگی در استان‌ها منوط به دستورات ستاد مبارزه با کرونا است.

وی بیان داشت: بر اساس دستورالعمل و پروتکل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و با اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حال حاضر مجوز فعالیت آموزشگاه‌های آزاد هنری در قالب آموزش‌های انفرادی صادر شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: فعالیت نگارخانه‌های خصوصی منوط به رعایت فاصله اجتماعی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بیان داشت: درصورت صدور مجوز برای فعالیت مجتمع‌های فرهنگی و هنری، فعالیت فرهنگسرای امام خمینی (ره) و مجتمع‌های شهرستانی آغاز می‌شود.

علیمحمدی ادامه داد: هنوز تصمیمی برای بازگشایی سینماها اعلام نشده است و تا صدور تصمیمات نهایی هیچ اقدامی در این زمینه انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به فعالیت هنرمندان استان زنجان در ایام قرنطینه، افزود: بیانیه هنرمندان استان زنجان مبنی بر اینکه کرونا فرصتی متفاوت برای نگاه به موضوعات منتشر شد که مورد استقبال جهانیان قرار گرفت.

این مسئول تصریح کرد: در این بیانیه بیان شد که بایستی قدر لحظه لحظه زندگی را دانست و از هر لحظه برای زندگی کردن استفاده کرد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از تولید کلیپ‌های چند دقیقه‌ای توسط هنرمندان استان زنجان در فضای مجازی خبرداد و گفت: آموزش‌های مجازی هنرمندان نیز در حال گسترش است .//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر