logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۵۸۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد

ارائه ۱۴ هزار خدمت توسط دانشجویان علوم پزشکی زنجان در راستای مقابله با کرونا

ارائه-۱۴-هزار-خدمت-توسط-دانشجویان-علوم-پزشکی-زنجان-در-راستای-مقابله-با-کرونا

مدیرکل فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به فعالیت های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: 14 هزار خدمت توسط دانشجویان علوم پزشکی زنجان در راستای مقابله با کرونا ویروس ارائه شده است.

به گزارش موج رسا; مجید صادقی امشب در نشست خبری با اشاره به اقدامات فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در راستای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: بعد از تعطیلی دانشگاه ها و عدم حضور دانشجویان غیر بومی استان ما با تمرکز بر فعالیت دانشجویان بومی در راستای مقابله با کرونا ویروس هسته های آموزشی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه قبل از تعطیلی دانشگاه ها دانشجویان در راستای مقابله با ویروس کرونا هسته های آموزشی مقابله با کرونا ویروس تشکیل شده بود و تا به امروز هم ادامه داشته، ابراز کرد: با تعطیلی دانشگاه ها یک بازنگری در راستای کارهای دانشجویی صورت گرفت، داشجویان در هسته های تامین ملزومات، هسته آموزشی، هسته علمی و هسته کار های داوطبانه تقسیم بندی شدند.

مدیرکل فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان بیان کرد: تا به امروز 14 هزار خدمت از طرف دانشجویان بومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در هسته های مختلف ارائه شده است.

صادقی با بیان اینکه دانشجویان بومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از اولین روز های انتشار ویروس کرونا در کشور تا به امروز در میدان حضور داشته اند، عنوان کرد: تا به امروز فقط در سامانه 4030 بیش از 8 هزار پاسخ گویی توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان صورت گرفته است.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان طی 24 ساعت گذشته در استان 11 مورد مثبت جدید ابتلا به کرونا ویروس مشاهده شده و تعداد کل مبتلایان به کرونا ویروس بر اساس یافته های آزمایشگاهی به 914 نفر رسیده و تا به امروز 729 بیمار بهبود یافته از بیمارستان های استان ترخیص شده اند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر