logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۵۸۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وقتی همه اقشار بسیج پای کار هستند،

معلمی که مدافع سلامت مردم شد/ درس همدلی فرهنگیان در آزمون کرونا

معلمی-که-مدافع-سلامت-مردم-شد-درس-همدلی-فرهنگیان-در-آزمون-کرونا

یکی از فرهنگیان شهرستان خدابنده در اقدامی ارزنده، کارگاه خیاطی خود را به کارگاه ماسک دوزی تبدیل کرد.

به گزارش موج رسا; "حسین علی کبود خانی" مدیرآموزشگاه منطقه خدابنده با تعطیل شدن مدرسه به فکر کمک به هموطمنان بوده و در اقدامی جهادی، به کمک خیرین اقدام به تولید ماسک کرد.

وی در این کارگاه تولیدی به دلیل ارتباط با خیاطان شهرستان با تشکیل گروهی کار برش و دوخت ماسک را آغاز کرد و در یک اقدام جهادی 12 هزار ماسک تولید و در روستاهای اطراف این شهرستان پخش کرد.

شهیدی، مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان خدابنده امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: در قالب رزمایش کمک مومنانه 130 بسته معیشتی از سوی بسیج فرهنگیان شهرستان خدابنده در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه دو قربانی برای سلامتی حضرت ولی عصر (عج) ذبح و در بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: در قالب رزمایش کمک مومنانه کمک‌های مردمی جمع‎آوری می‌شود.

این مسئول بیان داشت: در فضای مجازی گروه تلگرامی راه‌اندازی و از طریق آن کمک‌ها به صورت شهرستانی جمع‌آوری شده است.

شهیدی با اشاره به جمع‌آوری 14 میلیون تومانی از سوی فرهنگیان شهرستان خدابنده، گفت: فرهنگیان شهرستان در رزمایش کمک مومنانه پای کار بوده و خدمات رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اقدام ارزنده یکی از فرهنگیان شهرستان خدابنده، بیان داشت: حسین علی کبود خانی یکی از فرهنگیان شهرستان خدابنده است که دارای کارگاه خیاطی است. با شیوع بیماری کرونا این فرهنگی در اقدامی جهادی با 15 نفر پرسنل و کمک سایر خیاطان شهرستان، کارگاه خیاطی خود را تبدیل به کارگاه ماسک دوزی کرده است.

مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان خدابنده با بیان اینکه در روز نخست 12 هزار ماسک تولید و در روستاهای اطراف شهرستان توزیع شد، افزود: تا کنون این فرهنگی برش 50 تا 60 هزار ماسک را انجام داده  و سایر خیاطان نیز در دوخت ماسک‌ها کمک کرده‌اند.

ملکناز نجفی

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر