logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۵۸۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان زنجان خبر داد

کمک یک میلیاردی خیران خدابنده ای برای خرید تجهیزات پزشکی/ توزیع 2000 بسته معیشتی در استان زنجان

کمک-یک-میلیاردی-خیران-خدابنده-ای-برای-خرید-تجهیزات-پزشکی-توزیع-2000-بسته-معیشتی-در-استان-زنجان-

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به توزیع 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در استان، گفت: بالغ بر یک میلیارد تومان کمک نقدی در شهرستان خدابنده برای خرید تجهیزات پزشکی جمع آوری شده است.

به گزارش موج رسا; یوسف دولتیاری اظهار کرد: اقدامات مختلفی توسط سازمان بسیج فرهنگیان از زمان شیوع ویروس کرونا برای مقابله با این بیماری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در بخش های مختلفی صورت می گیرد، تصریح کرد: یک میلیارد تومان کمک در شهرستان خدابنده برای خرید تجهیزات پزشکی جمع آوری شده که در همان شهرستان هم هزینه خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه چهار کارگاه ماسک داریم که 100 هزار عدد ماسک در استان توسط این کارگاه ها تولید شده است، اضافه کرد: همچنین به تعداد 20 هزار عدد اقلام بهداشتی توسط این سازمان در بین جامعه هدف توزیع شده است.

وی از ضد عفونی 600 مکان هم در سطح استان زنجان توسط نیروهای بسیجی سازمان بسیج فرهنگیان خبر داد و یادآور شد: 2 هزار بسته معیشتی معادل 50 میلیون تومان هم بین نیازمندان توزیع شده است.

دولتیاری با بیان اینکه 495 نفر بسیجی در این راستا فعالیت داشته اند، افزود: در حال حاضر هم شناسایی نیازمندان و محرومان در سطح استان در دستور کار سازمان بسیج فرهنگیان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با شناسایی خانواده های محروم، همزمان با ماه مبارک رمضان برای هر خانواده مبلغی بالغ بر 300 هزار تا 450 هزار تومان واریز خواهد شد، ادامه داد: این کمک های نقدی طی لیالی قدر و عید سعید فطر به نیازمندان اعطا می شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان همچنین در پایان به ارائه آموزش های مورد نیاز توسط بسیجی ها به خانواده های هدف در زمینه کرونا ویروس، اشاره کرد و گفت: 600 بروشور هم در این زمینه در شهرستان خرمدره توزیع شده است.

منبع: عصر زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر