logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۵۸۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور:

قطارهای مسافربری منطقه شمالغرب تا اعلام ستاد ملی کرونا فعالیت نمی‌کنند

قطارهای-مسافربری-منطقه-شمالغرب-تا-اعلام-ستاد-ملی-کرونا-فعالیت-نمی‌کنند

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور با اشاره به اینکه تا به امروز هیچ قطار مسافربری از منطقه شمالغرب کشور فعالیت نمی کند گفت: قطارهای مسافربری زنجان با دستور ستاد مرکزی و درخواست استانی فعال می‌شود.

علی خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد راه اندازی قطارهای مسافری در منطقه شمالغرب کشور اظهار کرد: در حال حاضر هیچ قطاری در منطقه شمالغرب کشور در حوزه جا‌به‌جایی مسافران فعالیت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه تا زمانی که ستاد مرکزی مبارزه به بیماری کرونا تصمیمی بر فعالیت  قطارهای مسافربری نگرفتند هیچ اقدامی نخواهیم کرد تصریح کرد: ما تابع ستاد مرکزی مبارزه با کرونا کشور هستیم و تا به امروز اجازه فعالیت داده نشده است.

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور خاطر نشان کرد: هر تصمیمی در این خصوص گرفته شود مطابق آن عمل خواهیم کرد چرا که جان مسافران اهمیت بالایی دارد و تا زمانی که خطری برای سلامت مردم وجود داشته باشد قطارهای مسافربری فعالیت نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه از منطقه شمالغرب هیچ قطاری در جا‌به‌جایی مسافر اعزام نمی‌شود گفت: یک قطار روزانه در مسیر تبریز- تهران فعالیت دارد که از قطارهای زنجان نیست.

خدایی خاطر نشان کرد: اگر درخواست راه اندازی قطارهای مسافربری از سوی استان انجام شود و ستاد مرکزی کرونا هم تصمیم بگیرد که مشکلی ندارد ما آماده راه اندازی قطارهای مسافربری هستیم.

وی خاطر نشان کرد: تا زمانی که شیوع بیماری وجود داشته باشد از راه اندازی قطارها خودداری خواهیم کرد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر