logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۵۸۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

توطئه‌های دشمنان با سد فولادین سپاه به خودشان باز می‌گردد/ اقدامات تاثیرگذار سپاه در جنگ‌ بیولوژیک

توطئه‌های-دشمنان-با-سد-فولادین-سپاه-به-خودشان-باز-می‌گردد-اقدامات-تاثیرگذار-سپاه-در-جنگ‌-بیولوژیک

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: توطئه‌های دشمنان به سد فولادین سپاه و بسیج و مردم برخورده و خود دشمنان باز می‌گردد.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: معمار کبیر انقلاب اسلامی با معماری بی‌نظیر و با نگاهی همه بعدی معنوی، نظامی، اعتقادی و سیاسی برای استحکام نظام و حاکمیت اسلامی فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کردند.

وی گفت: اگر چه در نگاه اول و به ظاهر سپاه پاسداران در وجهه نظامی دیده می‌شود، اما سپاه در واقع نهادی پرثمر برای حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برای رسیدن انقلاب به اهداف مهمی همچون ایجاد عدالت، مقابله با مستکبران و برافراشته شدن پرچم الله ایجاد کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل گرفت تا قدرت نرم و سخت اسلام به نمایش گذاشته شده و مردم دنیا بدانند که اگر زمانی دین را افیون معرفی کرده و در زمانی دیگر در جامعه لیبرال دموکرات‌ها دین به حاشیه کشیده می‌شد، انقلاب اسلامی شکل گرفت و با تاسیس سپاه قدرت نرم و سخت نظام اسلامی به دنیا معرفی شد.

 حجت‌الاسلام بیگدلی بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بعد نرم از جمله اعتقادات، ایدئولوژی و ارزش‌های معنوی و در بعد قدرت سخت برای مقابله با دشمنان همواره در صحنه‌های دفاع از نظام اسلامی پای کار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) سپاه را تایسس کرد تا تمدن اسلامی و اسلام ناب محمدی برگرفته از اهل بیت عصمت و طهارت و حدیث ثقلین را به جامعه جهانی معرفی کند.

این مسئول ادامه داد: مردم می‌دانند هر جا سپاه حضور داشته است، مشکلات مرتفع شده و نظام اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بعد نظامی در هشت سال دوران دفاع مقدس و در بعد منطقه‌ای برای سرکوب داعش و مبارزه با تروریسم در صحنه بوده است، افزود: این نیروی عظیم در زمینه سازندگی نیز نقش آفرین خوبی بوده و در سازندگی کلان و خرد به کمک دولت‌ها آمده است.

 حجت‌الاسلام بیگدلی بیان داشت: سپاه همانگونه که خانه‌های محروم را دیده، عسلویه و ستاره خلیج فارس را احداث کرده و در ساخت و سازهای بنیادین از جمله پل‌ها، سدها، بزرگراه‌ها کمر همت بسته است.

وی با اشاره به اینکه سپاه در این مدت در بعد علمی حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته و در مبارزه با ویروس کرونا نیز مراکز علمی سپاه حرف اول را می‌زنند، افزود: این اقدامات تاثیر خود را در آینده در مبارزه با جنگ‌های بیولوژیک نشان خواهد داد.

این مسئول بیان داشت: سپاه مردم را به صحنه آورده و بدون منت و بدون انتظار تشکر با جان و مال خدمات رسانی کرده و هر جایی که نیاز بوده است در خط مقدم قرار گرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به کمک سپاه برای ریشه کنی بیماری کرونا، بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در کمک مومنانه در خدمات رسانی به مردم از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

وی افزود: فنداسیونی که امام خمینی (ره) با فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طراحی کردند امروز با وجود همه ناملایمات، توطئه‌های دشمنان به سد فولادین سپاه و بسیج و مردم برخورده و خود دشمنان باز می‌گردد.

این مسئول با اشاره به اقدامات ایران در کنترل بیماری کرونا، بیان داشت: با وجود اینکه اقدامات آمریکا و اروپا بزک و بزرگ نمایی می‌شد، اما مردم ملاحظه می‌کنند که این کشورها در مبارزه با کرونا حتی به اموال سایر کشورها دست درازی کرده و سرقت می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان افرود: با وجود همه تحریم‌ها انقلاب اسلامی در میدان مبارزه سخت با سربلندی حرکت می‌کند اگر این تحریم‌ها نبود مبارزه سهل‌تر می‌شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر