logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۵۸۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبرداد

احداث 9 هزار واحد مسکونی طرح ملی اقدام مسکن در زنجان/ پایش‌ها سیستمی انجام می‌شود

احداث-9-هزار-واحد-مسکونی-طرح-ملی-اقدام-مسکن-در-زنجان-پایش‌ها-سیستمی-انجام-می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از اختصاص سهمیه اقدام ملی مسکن برای 9 هزار نفر در زنجان خبرداد.

مسعود بیات منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن به پایان رسیده است و در حال حاضر پایش‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت سیستمی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پایش افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده‌اند، به پایان رسیده است، افزود: برای 2 هزار و 700 نفر پرونده تشکیل شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این افراد برای اخذ پیش قسط مبلغ و مشخص کردن پروژه‌ها معرفی می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه مرحله دوم ثبت‌نام مسکن به صورت پیامکی بود و 20 هزار نفر پیامک فرستادند، ادامه داد: در مرحله دوم به دلیل شیوع بیماری کرونا سرشماره‌ای اعلام و افراد از طریق ارسال کد ملی ثبت‌نام خود را انجام دادند.

بیات منش بیان داشت: در حال حاضر پایش اولیه ثبت‌نام‌کنندگان مرحله دوم از طریق مرکز در حال انجام است تا در صورت مغایرت شرایطی همچون قرمز بودن فرم جیم، عدم اخذ تسهیلات مسکن، متاهل و ساکن زنجان نبودن از گردونه خارج شوند.

وی گفت: پس از پایش مرحله دوم و پایان بیماری کرونا، افراد به کارگزاری معرفی شده و مدارک مورد نیاز اخذ می‌شود.

این مسئول از اختصاص سهمیه اقدام ملی مسکن برای 9 هزار نفر در زنجان خبرداد و گفت: در سایر شهرستان‌ها نیز برای یک هزار و 200 نفر مسکن احداث می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: ساخت مسکن در شهرهای ابهر و آببر توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام و پرونده مابقی شهرها توسط  بنیاد مسکن استان تشکیل می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر