logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۵۸۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

سپاه زیباترین صحنه‌های تاریخی را در خدمات رسانی به مردم رقم زده است/ اقدامات سپاه پوزه ابرقدرت‎ها را به خاک مالیده است

سپاه-زیباترین-صحنه‌های-تاریخی-را-در-خدمات-رسانی-به-مردم-رقم-زده-است-اقدامات-سپاه-پوزه-ابرقدرت‎ها-را-به-خاک-مالیده-است

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همه امکانات زیباترین صحنه‌های تاریخی را در خدمات رسانی به مردم محروم رقم زده است.

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: سپاه پاسداران با فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در سال 1358 تاسیس شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برای حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی فرمان تاریخی خود را صادر و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاسیس شد و برای مردمی کردن فعالیت‌های این نهاد مقدس، در 5 آذر همان سال فرمان تاسیس نهاد مقدس بسیج صادر شد تا با این تدبیر امام راحل سپاه به دریای بیکران مردم وصل شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: سپاهیان انقلاب اسلامی از بدو تاسیس این نهاد با حضور جوانان انقلابی که در پیروزی انقلاب سهم عظیمی داشتند، فعال بوده و در تامین امنیت کشور زمانی که نظام اسلامی درگیر اغتشاش و مشکل بود، آنقدر عالی درخشید که حضرت امام روز میلاد امام حسین (ع) را روز پاسدار نامگذاری کردند تا این نهاد در برابر تهدیدات دشمنان حسین وار در همه صحنه‌ها حاضر باشد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا کنون در همه نقاط کشور به همراه نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی عالی درخشیده است، افزود: در دوران دفاع مقدس نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنچنان نقش ارزنده‌ای ایفا کرد که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند" اگر سپاه نبود، کشور هم نبود".

سردار کرمی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از حرم و حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و نجات ملت‌های مسلمان، ستمدیده و دولت‌های اسلامی از دست تروریست‌های جنایتکار پای کار بوده و کارنامه درخشانی را ارائه کرده است.

وی با اشاره به خدمات رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه سازندگی و محرومیت زدائی، خاطرنشان کرد: سالانه هزاران پروژه محرومیت زدائی توسط بسیجیان اجرا می‌شود و فعالیت های جهادی سپاه در این زمینه صحنه‌های شیرین دفاع مقدس را به نمایش می‌گذارد.

این مسئول بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوادث غیرمترقبه همچون سیل و زلزله همانند دوران دفاع مقدس در بخش‌های امداد و نجات، بازسازی و کمک به مردم در صحنه بوده و خدمات رسانی می‌کند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در حادثه سیل سال گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همه امکانات زیباترین صحنه‌های تاریخی را توسط گروه‌های جهادی خلق کرد، افزود: در بازسازی این مناطق این گروه‌ها پای کار بوده و اقدامات جهادی انجام دادند.

سردار کرمی با اشاره به خدمات رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، گفت: این نهاد با همه توان به وزارت بهداشت و درمان کمک کرده و با راه‌اندازی قرارگاه کمک مومنانه به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته است.

وی افزود: در این رزمایش بزرگ همه پایگاه‌های مقاومت بسیج در استان برای جمع‌آوری و کمک رسانی به مردم پای کار هستند.

این مسئول بیان داشت: در سازندگی کشور سپاه به دولت‌ها کمک کرده و پروژه‌های ارزشمندی را اجرا کرده است.

سردار کرمی با اشاره به فعالیت‌های سپاه پاسداران در حوزه‌های امنیتی و دفاعی، گفت: اقدامات سپاه موجب به خاک مالیده شدن پوزه ابرقدرت‎هایی که یکه تازی می‌کردند، شده است.

 وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدبیر مقام معظم رهبری و قانونی که وظایف سپاه را تعیین کرده است در همه صحنه‌های دفاع از نظام اسلامی وارد شده و با همه توان در خدمت مردم بوده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر