logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۵۸۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

حرفه آموزی و ایجاد اشتغال برای زندانیان از اهم برنامه های بنیاد تعاون اداره زندانها باشد

حرفه-آموزی-و-ایجاد-اشتغال-برای-زندانیان-از-اهم-برنامه-های-بنیاد-تعاون-اداره-زندانها-باشد

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: حرفه آموزی و ایجاد اشتغال برای زندانیان از اهم برنامه های بنیاد تعاون اداره زندانها باشد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه بنیاد تعاون اداره زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای صورت گرفته در این مجموعه اظهار کرد: حرفه آموزی ،ایجاد اشتغال و پر کردن اوقات فراغت زندانیان از برنامه های  بنیاد  در سال جاری باشد، چرا که با این کار منبع درآمدی هم برای حود زندانی و خانواده هایشان فراهم خواهد شد

وی با اشاره به این موضوع که  اجرای هر کاری ممکن است مشکلات و موانعی  بوجود بیاید  که بنیاد تعاون استان با همکاری سایر نهادها  برای تحقق اهداف تلاش و پیگیری نماید

رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد :   فعالیتهای بنیاد تعاون  در حوزه  های اشتغال، درآمد زایی ، سرمایه گذاری و حرفه آموزی در سال 99 بایستی متفاوت تر از سالهای قبل باشدلذا  بکارگیری تعداد  بیشتری از  زندانیان برای تحقق این امر مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس شورای قضایی استان زنجان برگسترش کارگاهها در بخش و صنایع مختلف با فراهم نمودن اشتغال زندانیان در بخش ها و کارگاههای مختلف تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه کلیه فعالیت های بنیاد  سال جاری باید توجیه اقتصادی داشته باشد گفت :در کنار این اقدامات  صرفه جویی در  هزینه های اضافی امسال نسبت به سال گذشته را کاهش دهید.

رئیس شورای قضایی استان زنجان تاکید کرد: از ظرفیت های مختلف استان از جمله حوزه های صنعت، کشاورزی و فنی و حرفه ای استان  برای افزایش  حرفه آموزی ،تولید و سودآوری استفاده شود.

در ابتدای این جلسه  مدیر کل زندانهای استان، مدیر عامل بنیاد تعاون و اعضای هیأت اجرای بنیاد تعاون استان نظرات و پیشنهادات خود را برای اجرای برنامه ها و سیاستهای این مجموعه در سال 99 ارائه کردند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر