logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۵۸۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان:

خرید کتب درسی فقط از طریق سامانه ممکن است/ ارائه خدمات آموزشی بیش از 2400 مدرسه در استان زنجان

خرید-کتب-درسی-فقط-از-طریق-سامانه-ممکن-است-ارائه-خدمات-آموزشی-بیش-از-2400-مدرسه-در-استان-زنجان

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به خرید کتب درسی توسط دانش آموزان، گفت: خرید کتب درسی فقط از طریق سامانه ممکن است.

حسین حسنلو در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا;  با اشاره به آغاز خرید کتب درسی دانش آموزان، اظهار کرد: امسال خرید کتب درسی فقط از طریق سامانه انجام می شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام و خرید کتاب درسی دانش آموزان از 24 فروردین آغاز شده و طبق جدول زمانبندی هر گروه از دانش آموزان باید طبق جدول زمانبندی ثبت سفارش را انجام دهند، ابراز کرد: تا 23 خرداد ماه امکان خرید کتب درسی وجود دارد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه دانش آموزان باید در سامانه به آدرس www.textbook.ir , www.textbook.org کتب درسی خود را سفارش دهند، تصریح کرد: پرداخت هزینه کتب درسی در این سامانه به صورت بر خط صورت می گیرد.

وی با یادآوری تهیه کتاب در سال گذشته از طرف مدارس برای برخی از رشته ها و مقاطع تحصیلی، عنوان کرد: امسال تمامی دانش آموزان باید کتب درسی خود را از طریق سامانه خریداری کنند.

حسنلو بیان کرد: نوآموزان پیش دبستانی تکمیلی و دانش آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی و پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه،  از 24 فروردین ماه تا 23 خرداد ماه می توانند نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تعداد دانش آموزان در سال تحصیلی جدید بعد از تکمیل پروسه ثبت نام مشخص می شود، ابراز کرد: دانش آموزان زنجانی در بیش از دو هزار و 400 مدرسه خدمات آموزشی دریافت می کنند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر