logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۵۸۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول گروه های جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان:

تولید بیش از 30 هزار ماسک توسط گروه های جهادی در استان زنجان/ بیش از 700 بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می‌شود+ فیلم

تولید-بیش-از-30-هزار-ماسک-توسط-گروه-های-جهادی-در-استان-زنجان-بیش-از-700-بسته-معیشتی-در-بین-نیازمندان-توزیع-می‌شود+-فیلم

مسئول گروه های جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان با اشاره به اجرای طرح کمک مومنانه در استان زنجان گفت: بیش از 700 بسته اقلام غذایی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

رحمان هادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه طرح کمک مومنانه‌ بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در سراسر کشور آغاز شده است اظهار کرد: همه اقشار از بسیج، گروه‌های خیر، ارگانه‌های دولتی و حکومتی همه در بحث مقابله با شیوع بیماری کرونا پای کار آمدند.

وی بیان کرد: همه مردم و بسیج در کمک به دولت و وزارت بهداشت در مبارزه با کرونا پای کار آمده و در این میان مردم در مدیریت و کنترل این بیماری نقش بسیار ویژه‌ای داشتند.

مسئول گروه های جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان با تاکید براینکه حضور مردم در مدیریت بیماری کرونا تعیین کننده بود افزود: مساجد استان زنجان در ظاهر تعطیل است و نماز جماعت برگزار نمی‌شود ولی بچه‌های هیئتی و بسیجی در مساجد استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در راستای مقابله با بیماری کرونا فعالیت می‌کنند.

وی عنوان کرد: گروهای جهادی، بسیجی و مردمی در حد توانشان آستین همت را بالا زدند و به صحنه مقابله با این بیماری وارد شدند و فعالیت‌های جهادی می‌کنند.

مدیر موسسه معبر آسمانی نور زنجان با تاکید براینکه در موسسه معبر آسمانی 5 گروه جهادی فعالیت می‌کنند بیان کرد: این گروه‌ها بیش از 100 نفر از نیروها تشکیل شده و از همان روزهای اول مطرح شدن بیماری کرونا در سطح استان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ابتدای کار راه اندازی کارگاه‌های ماسک را در اولویت قرار دادیم و تا به امروز بیش از 30 هزار ماسک توسط کارگاه‌ها تولید شده است عنوان کرد: این ماسک‌ها به مراکز بهداشتی و درمانی استان زنجان تحویل داده شده است.

مسئول گروه های جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان افزود: بیش از 2 هزار و 500 بسته بهداشتی شامل مواد شوینده‌ها، وایتکس و ماسک در بین مردم توزیع شده است.

وی با تاکید براینکه با فعالیت قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تولید ماسک ما در کشور چهار برابر شده است و بزرگترین کارخانه تولید ماسک توسط این قرارگاه راه اندازی شد عنوان کرد: در مرحله تامین ارزاق عمومی بالای 700 بسته در استان هستیم.

هادی‌نژاد با بیان اینکه تامین اقلام بهداشتی در سطح استان زنجان طی مراحلی انجام می‌شود و تا به امروز جمع آوری و توزیع اقلام در سه مرحله انجام شده است خاطر نشان کرد: هم اکنون در مرحله چهارم تامین ارزاق عمومی هستیم.

وی با بیان اینکه بخشی از اقلام تهیه شده در ابتدای ماه رمضان و بخش اعظمی از آن نیز در نیمه ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد ادامه داد: تامین بسته اقلام عمومی برای کارگران فصلی و برخی از افرادی که به دلیل تعطیلی بیماری کرونا دچار آسیب شدند در نظر گرفته شده و اقدامات لازم برای شناسایی این افراد نیز اقدام شده و در تلاش هستیم این بسته‌ها را به صورت هدفمند به دست نیازمندان واقعی برسانیم.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر