logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۵۷۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

رزمایش کمک مومنانه در شهرستان ماهنشان آغاز شد+تصاویر

رزمایش-کمک-مومنانه-در-شهرستان-ماهنشان-آغاز-شد+تصاویر

رزمایش سراسری «کمک مومنانه» برای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، در ماهنشان آغاز شد.

به گزارش موج رسا; رزمایش سراسری «کمک مومنانه» برای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، در ماهنشان آغاز شد.

مصطفی ملکی فرمانده سپاه ماهنشان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا گفت: در راستای تحقق منویات مقام عظمای ولایت مبنی بر کمک مومنانه بر نیازمندان و نیز تدابیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه ناحیه ماهنشان اقدامات مربوط به ساماندهی هدایای اقشار مختلف برای کمک به آسیب دیدگان از بیماری کرونا را در دستور کار خود قرارداده است.

وی افزود: این کمک ها پیش از این نیز انجام می شد بطوریکه تا کنون ۳۵۰۰بسته کمک معیشتی، بهداشتی از طریق سپاه ناحیه شهرستان به برخی از اقشار شهرستان اهدا شد.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان بیان کرد: با اجرای رزمایش کمک مومنانه به توفیق الهی از نظر وسعت و کیفیت تفاوت خواهد کرد و با توجه به نزدیکی ماه رمضان تلاش می کنیم تمام ظرفیت های سپاه و بسیج را سازماندهی کرده و پس از تهیه و آماده سازی بسته های معیشتی و بهداشتی به ترتیب اولویت و بنا به مقتضیات در ماه مبارک رمضان توزیع شود.

ملکی اظهارداشت: با توجه به شرایط موجود کشور همه نیاز به همدلی و اتحاد و ایثار داریم بالاخص رسیدگی به کسانی که در شرایط شیوع کرونا از لحاظ اقتصادی آسیب دیده اند نیازمند توجه بیشتر مومنان هستند.

وی، قرارگاه های محله محور را محوریت اصلی این برنامه دانست و افزود: با شناختی که از روحیه دینداری و انقلابی مردم فهیم شهرستان داریم، انشالله به فضل الهی در سایه کمک ها و همدلی های مردم خیر و مومن شهرستان، تابلو زیبا و با اخلاصی از حماسه ی کمک مومنانه در کارنامه آخرتی خویش ترسیم خواهند کرد.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر