logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۵۷۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

تدابیر لازم برای تامین کالاهای اساسی ماه رمضان اتخاذ شده است/ مشکلی در تامین ارزاق عمومی مردم در زنجان نداریم

تدابیر-لازم-برای-تامین-کالاهای-اساسی-ماه-رمضان-اتخاذ-شده-است-مشکلی-در-تامین-ارزاق-عمومی-مردم-در-زنجان-نداریم

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر تدابیر لازم برای تامین کالاهای مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان اتخاذ شده است گفت: با این تدابیر هیچ مشکلی در ماه رمضان نخواهیم داشت.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه اقدامات لازم در خصوص تامین کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان انجام شده است اظهار کرد: انبارهای به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته و به اندازه کافی کالاهای اساسی در انبارهای استان زنجان ذخیره شده است.

وی با اشاره به اینکه در جلسه تنطیم بازار نیز این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و خوشبختانه در این عرصه مشکلی نخواهیم داشت تصریح کرد: آمادگی کامل برای تامین کالاهای مردم در ماه رمضان داریم و مشکل خاصی وجود ندارد.

فرماندار زنجان با بیان اینکه ماه رمضان امسال نیز رنگ بوی کرونایی خواهد داشت ابراز کرد: همچنان مساجد و هیئت‌های مذهبی و مراسمات در ماه مبارک رمضان تعطیل خواهد بود.

وی تاکید کرد: در بازار هم مشکلی خاصی نیست و مردم هم با رویکردی که تا به امروز از خودشان نشان دادند و مردم پویش‌های مختلفی که در مبارزه با کرونا تشکیل دادند بعد از این نیز تا ریشه کنی بیماری کرونا شاهد این پویش‌های خواهیم بود.

عسگری عنوان کرد: با این شرایطی که در حال حاضر در خصوص بیماری کرونا داریم، در ماه رمضان نیز در خصوص برگزار برخی از مراسمات سنتی مردم امکان دارد محدودیت‌هایی را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اصناف همکاری خوبی را با مبارزه با بیماری کرونا داشتند افزود: در ایام تعطیلات اصناف دچار خسارت شدند و اگر موارد بهداشتی بعد از این رعایت نشود و مردم نیز بخواهند همکاری نداشته باشند و فاصله گذاری را رعایت نکنند قطعا این بیماری مدت زمان بیشتری در جامعه ما ماندگار خواهد شد.

فرماندار زنجان ابراز کرد: در گذشته تعدادی از اصناف هم بودند که از طرح تعطیلی واحدها تمکین نکردند که این اصناف همچنان پلمب بوده و برخی اصناف نیز مانند رستوران‌ها، قهوه خانه‌ها و غیره مجاز به فعالیت نیستند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر