logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۵۷۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل اداره غله استان زنجان:

سهمیه برنج و شکر ماه رمضان استان زنجان تخصیص یافت/ قیمت فروش گندم به صنف صنعت به 2700 تومان افزایش یافت

سهمیه-برنج-و-شکر-ماه-رمضان-استان-زنجان-تخصیص-یافت-قیمت-فروش-گندم-به-صنف-صنعت-به-2700-تومان-افزایش-یافت

مدیرکل اداره غله استان زنجان از تخصیص سهمیه برنج و شکر ماه رمضان استان زنجان خبرداد وگفت: این اقلام به اندازه کافی در انبارهای زنجان وجود دارد و در ایام ماه مبارک رمضان وارد بازار می‌شود.

محمد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد تخصیص برنج و شکر مورد نیاز استان زنجان اظهار کرد: این اقلام در انبارهای استان ذخیره شده و در ایام ماه مبارک رمضان در باراز عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: میزان اقلام برنج و شکر تخصیص یافته در انبار ذخیره بوده و در ایام ماه مبارک رمضان هیچ کمبودی در این کالاها در سطح استان نخواهیم داشت.

مدیرکل اداره غله استان زنجان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه افزایش قیمت خرید تضمینی در افزایش قیمت ماکارونی تاثیر گذار است یا نه بیان کرد: قیمت خرید گندم از کشاورزان افزایش یافت و به 2 هزار 500 تومان رسید.

وی با تاکید براینکه قیمت فروش گندم سال گذشته برای صنف صنعت اعم کارنجات کیک و کلوچه، ماکارونی و غیره هر کیلوگرم یک هزار و 800 تومان بود عنوان کرد: امسال این میزان به 2 هزار و 700 تومان رسیده است.

ایزدی با بیان اینکه قیمت خرید گندم امسال در ابتدا 2 هزار و 200 تومان تعیین شده بود گفت: قیمت اصلاحی را بعد از مدتی اعلام کردند که قیمت نهایی 2 هزار و 500 تومان تعیین شد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر خرید گندم در استان‌های جنوبی آغاز شده و براساس قیمت مصوب انجام می‌شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر