logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۵۷۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وقتی همه اقشار بسیج پای کار هستند؛

سهم بزرگ نیروهای بسیج کشاورزی زنجان برای مقابله با ویروس کرونا/ بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان زنجان توزیع شد

سهم-بزرگ-نیروهای-بسیج-کشاورزی-زنجان-برای-مقابله-با-ویروس-کرونا-بسته‌های-معیشتی-در-بین-نیازمندان-زنجان-توزیع-شد

نیروهای جهادی استان زنجان این بار برای مقابله با ویروس کرونا پای کار آمده و در قالب گروه‌های مختلف به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

به گزارش موج رسا; اقشار مختلف بسیج به پا خواسته‌اند تا همچون سال‌های گذشته بی‌ادعا و مخلص در صحنه بوده و سهم خود را ادا کنند، فعالیت گروه‌های جهادی تا پایان بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان نیز در بین اقشار مختلف استان پای کار بوده و به کشاورزان و اقشار محروم استان خدمات رسانی می‌کند.

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت:  بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان از روزهای اول انتشار ویروس کرونا در صحنه بوده و تا کنون 102 بسته معیشتی را در بین نیازمندان استان توزیع کرده است.

عباس مولایی خاطرنشان کرد: افراد نیازمند در طرح همگام با کشاورز استان زنجان شناسایی شده و بسته‌های معیشتی در بین این افراد توزیع شده است.

وی ادامه داد: این قشر در قالب اردوهای جهادی در خدمت مردم مناطق مختلف استان به ویژه کشاورزان بوده و خدمات رسانی کرده است.

این مسئول تصریح کرد: 11 نفر از بسیجیان این قشر در ضد عفونی کردن معابر و تهیه بسته‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند.

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه اعضای بسیج مهندسین کشاورزی استان در زمینه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عموم مردم فعالیت می‌کنند.

مولایی از برنامه‌ریزی این سازمان برای شرکت در طرح کمک مومنانه خبرداد و گفت: این طرح در ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود.

وی گفت: 12 نفر از خیرین برای کمک به نیازمندان استان شناسایی شده‌اند که این افراد در گروه‌های جهادی استان عضو هستند.

این مسئول افزود: تا آخر ماه رمضان بسته‌های معیشی تهیه و تحویل نیازمندان داده می‌شود.

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان تصریح کرد: طرح بسیج همگام با کشاورز نیز با هدف ارتقای دانش کشاورزان و افزایش عملکرد محصول کشاورزان در استان اجرایی شده است.

وی گفت: در قالب این طرح، اطلاعات نوین کشاورزی به کشاورزان ارائه می‌شود.

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان خاطرنشان کرد:بخش کشاورزی استان زنجان سهم مهمی در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا داشته و همراه با مدافعان سلامت در میدان مبارزه حضور دارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر