logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۵۷۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
جهاد ادامه دارد؛

بسیج کارمندی استان زنجان در میدان مبارزه با بیماری کرونا/ 5 هزار ماسک تولید و توزیع شد

بسیج-کارمندی-استان-زنجان-در-میدان-مبارزه-با-بیماری-کرونا-5-هزار-ماسک-تولید-و-توزیع-شد

پس از اعلام شیوع بیماری کرونا، بسیجیان دریادل پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات استان زنجان در صحنه حضور داشته و اقدامات لازم را با بسیج امکانات برای شکست این بیماری انجام می‌دهند.

به گزارش موج رسا; اقدامات بسیجیان سازمان کارمندی در سطح استان آغاز شده است و بسیجیان ادارات استان زنجان همپای سایر اقشار در صحنه پیشگیری از کرونا در استان فعالیت داشته و نسبت به ضد عفونی و گندزدائی ادارات استان اقدام کرده‌اند.

از تولید و توزیع ماسک در بین مردم و ادارات استان زنجان تا الزام شرکت های حمل و نقل مسافری به ضد عفونی ناوگان از اقدامات این قشر از بسیج محسوب می‌شود.

مسئول بسیج کارمندی استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: بسیج کارمندی استان زنجان از روزهای اول انتشار ویروس کرونا برای مقابله در برابر آن فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه تمدید و صدور کارت هوشمند رانندگان و تداوم بیمه گذاری تا پایان فروردین امسال نیازی به استعلام ندارد، ادامه داد: تمدید دفترچه بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی که اعتبار آنها به اتمام رسیده است تا پایان اردیبهشت نیازی به حضور در شعب تامین اجتماعی ندارد.

این مسئول از الزام شرکت‌های حمل‌و‌نقل مسافری بین شهری به ضد عفونی کردن ناوگان عمومی در هر سرویس، سالن اعلان بار و پایانه بار خبرداد و گفت: این اقدامات توسط پایگاه مقاومت شهدای شلمچه اداره کل حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان انجام شده است.

مسئول بسیج کارمندی استان زنجان تب سنجی مراجعین به ادارات به همراه ضد عفونی کردن دست و اقدام لازم در معرفی افراد موارد مشکوک به بیماری را از دیگر اقدامات این سازمان اعلام کرد و گفت: تهیه و توزیع مواد ضد عفونی کننده برای کارمندان برای ضد عفونی سطوح اتاق خود توسط پایگاه‌های بسیج در ادارات از دیگر اقدامات محسوب می‌شود.

جمشیدی از سازماندهی گروه‌های جهادی سازمان بسیج کارمندی برای کمک در صورت درخواست و اعلام نیاز خبرداد و گفت: حذف انگشت زنی در دستگاه حضور و غیاب در ادارات و صدور کارت تردد و راه‌اندازی دستگاه کنترل جایگزین اقدامات این سازمان است.

وی از حذف صرف صبحانه و چای در همه ادارات استان زنجان خبرداد و افزود: جلوگیری از ورود افراد بیمار به ادارات دولتی، همکاری و مشارکت پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات در گندزدائی معابر عمومی شهر، ضد عفونی همه روزه محیط اداری و اتاق سازمان بسیج کارمندی از دیگر اقدامات محسوب می‌شود.

این مسئول گفت: ضد عفونی و گند زدائی همه ادارات توسط بسیجیان اداره و استفاده از ژل و ماسک در ادارات برای پیشگیری از ویروس کرونا، توزیع بسته‌های مواد غذایی رایگان در بین جامعه معلولان توسط پایگاه مقاومت جعفر طیار جامعه معلولان استان زنجان و ضد عفونی و گند زدائی همه روزه نقاط شهری توسط بسیجیان پایگاه مقاومت شهید نجفی شهرداری انجام می‌شود.

مسئول بسیج کارمندی استان زنجان با اشاره به تولید روزانه یک هزار ماسک و توزیع رایگان در بین مردم و بیمارستان‌ها توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید احمد کاظمی زنجان، افزود: روزانه بیش از 3 هزار ماسک و توزیع رایگان در بین مردم و بیمارستان‌ها توسط پایگاه مقاومت بسیج انصارولایت دانشکده فنی‌و‌حرفه‌ای حضرت قائم (ع) از دیگر اقدامات است.

جمشیدی با اشاره به تولید روزانه یک هزار ماسک و توزیع رایگان در بین مردم و بیمارستان‌ها توسط پایگاه مقاومت بسیج شهدای هلال احمر استان زنجان، عنوان کرد: آموزش رایگان نحوه دوخت ماسک توسط پایگاه مقاومت بسیج انصار ولایت دانشکده فنی‌و‌حرفه‌ای حضرت قائم (ع) نیز انجام می‌شود.

وی بیان کرد: ارسال پیامک در خصوص اقدامات پیشگیرانه مقابله با ویروس کرونا توسط پایگاه فجر شرکت مخابرات استان زنجان، غربالگری در ورودی شهرها توسط بسیجیان پایگاه شهدای هلال احمر استان زنجان و ضد عفونی دستگاه‌های کارت خوان سراسر استان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج بانک‌های استان از اقدامات این سازمان در زنجان است.

این مسئول از ضد عفونی دقیق همه مرسولات پستی توسط پایگاه شهید نوروزی اداره کل پست استان زنجان خبرداد و افزود: اقدامات بسیج کارمندی استان تا پایان بیماری کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر