logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۵۷۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی خبر داد

پرداخت 5 هزار میلیار تومان برای کمک به حوزه بهداشت و درمان کشور

پرداخت-5-هزار-میلیار-تومان-برای-کمک-به-حوزه-بهداشت-و-درمان-کشور

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیش بینی های انجام شده برای جبران کمبود اعتبارات حوزه بهداشت و درمان از پرداخت 5 هزار میلیارد تومانی برای کمک به حوزه بهداشت و درمان خبر داد.

به گزارش موج رسا; سید مرتضی خاتمی امشب در نشست خبری با اشاره به عملکرد خوب مردم در مبارزه با کرونا ویروس اظهار کرد: امیدواریم مسئولان هم در این زمینه خوب عمل کنند تا هرچه سریعتر این بیماری در کشور و استان کنترل شود.

وی با گریز به غیر طبیعی بودن انتشار ویروس کرونا ابراز کرد: اعضای کمیسیون بهداشت مجلس نیز به کمک مجریان مبارزه با کرونا ویروس رفت.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس با بیان اینکه من معتقدم اگر فاصله گذاری اجتماعی زود تر انجام می شد شرایط به مراتب بهتر از امروز بود تصریح کرد: رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد مقابله با کرونا تصمیم به اجرای فاصله گذاری اجتماعی در این زمان گرفت.

وی با اشاره  به انجام فاصله گذاری هوشمند در کشور عنوان کرد: در صورت شیوع دوباره کرونا ویروس در کشور تمامی کار های انجام شده به هدر می رود و طبق نظر کاشناسان چند برابر شدن تعداد بیماران در پی این اتفاق خواهد بود.

خاتمی با بیان اینکه در استان پیک ابتلا به کرونا ویروس را تا به امروز شاهد نبوده ایم افزود: نقش آفرینی مردم در خود مراقبتی و دگر مراقبتی امیدوار کننده است و امیدواریم دولت هم به وعده های خود عمل کند.

وی ادامه داد: مردم باید بدانند که شروع فعالیت های مشاغل کم خطر به معنی عادی شدن وضعیت نیست و خود مراقبتی و دگر مراقبتی باید همچنان انجام شود.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس با گریز به پیش بینی های انجام شده برای جبران کمبود اعتبارات حوزه بهداشت و درمان ابراز کرد: با محقق شدن این اعتبارات از جمله پرداخت 5 هزار میلیارد تومان که یک هزار و 600 میلیون تومان آن در اختیار وزارت بهداشت است و 12 هزار میلیارد تومان برداشتی از صندوق ذخیره ارزی، امیدواریم مشکلات مربوط به پرداختی های معوقه کادر درمانی و تامین امکانات مورد نیاز مراکز درمانی انجام شود.

وی با اشاره به حضور همه جانبه مردم در صحنه دراین این ایام تصریح کرد: این همکاری و حضور در صحنه از طرف مردم و کادر درمانی یک ایثار است و به همین دلیل دنیا از اقدامات انجام شده در ایران در حیرت است.

خاتمی با اشاره به وجود تحریم های داروی علیه نظام اسلامی بر خلاف ادعای کذب استکبار جهانی عنوان کرد: حضور همه جانبه مردم در صحنه ها بوده است که مشکلات را پشت سرگذاشته ایم و در ماه مبارک رمضان هم این یاری افزایش خواهد یافت.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر