logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۵۷۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول موسسه معبر آسمانی زنجان خبر داد

توزیع بسته‌های معیشتی رزمایش سراسری کمک‌ مومنانه در آستانه ماه مبارک رمضان

توزیع-بسته‌های-معیشتی-رزمایش-سراسری-کمک‌-مومنانه-در-آستانه-ماه-مبارک-رمضان

مسئول موسسه معبر آسمانی زنجان از توزیع بسته‌های معیشتی رزمایش سراسری کمک‌ مومنانه در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

رحمان هادی نژاد در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به دور دوم فعالیت های جهادی ضد کرونایی موسسه معبر آسمانی زنجان اظهار کرد: در دور دوم فعالیت های جهادی ضد کرونایی موسسه معبر آسمانی 8000 ماسک تولید کرده است.

وی با اشاره به توزیع بسته های حمایتی و معیشتی در بین نیازمندان ابراز کرد: توزیع بسته های معیشتی از شب نیمه شعبان تا روز گذشته انجام شد.

مسئول موسسه معبر آسمانی زنجان با گریز به راه اندازی پویش نذر در استان زنجان تصریح کرد: در این پویش 100 بسته از انواع گوشت سفید و قرمز برای توزیع در بین نیازمندان آماده شده است.

وی با اشار ه به ضد عفونی معابر عمومی و اماکن عمومی توسط گروه های جهادی عنوان کرد: گروه های جهادی این موسسه از اولین روز ها برای ضد عفونی معابر و اماکن عمومی حضور داشتند و این اقدام همچنان ادامه دارد.

هادی نژاد با بیان اینکه 150 بسته بهداشتی توسط گروه های جهادی این موسسه در بین نیازمندان شهرستان طارم و سلطانیه توزیع شد افزود: این بسته های بهداشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به موسسه معبر آسمانی تحویل شده بود.

وی با بیان اینکه مرحله سوم فعالیت های جهادی و بسته های حمایتی و معیشتی این موسسه در آستانه ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد ابراز کرد: مرحله سوم کمک های این موسسه در راستای رزمایش سراسری کمک های مومنانه برای کارگران فصلی و بیماران کرونایی نیازمند انجام می شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر