logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۵۷۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان:

طرح هوشمند فاصله گذاری اجتماعی در زنجان با نظارت بازرسان اجرا می‌شود/ نظارت بر بازار افزایش می‌یابد

طرح-هوشمند-فاصله-گذاری-اجتماعی-در-زنجان-با-نظارت-بازرسان-اجرا-می‌شود-نظارت-بر-بازار-افزایش-می‌یابد

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اجرای طرح هوشمند فاصله گذاری اجتماعی در زنجان گفت: این طرح با نظارت بازرسان در سطح استان زنجان در حال اجرا است.

اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای طرح هوشمند فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: این طرح با همکاری اتاق اصناف در زنجان در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: تمام بازرسان سازمان صمت و اتاق اصناف در تلاش هستند تا این طرح را در زنجان اجرا کنند و جلوی واحدهای صنفی که مجاز به فعالیت نیستند گرفته می‌شود.

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان ابراز کرد: در حال حاضر بازرسان بازار را رصد می‌کنند و افرادی که از این طرح تمکین نکنند برابر قانون برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: واحدهای صنفی که مجاز به فعالیت هستند باید قبل از فعالیت شان در سیستم سلامت ثبت نام کنند و اگر صورت عدم ثبت نام جلوی فعالیت شان گرفته می‌شود.

مسلمی در مورد نظارت بر بازار زنجان در آستانه فرا رسیدن ما مبارک رمضان افزود: در حال حاضر برخی از اقلام پر مصرف مانند شکر و قند در بازار توزیع می‌شود و در چند روز آینده نیز برنج وارداتی در بازار توزیع خواهد شد که این اقدامات با نظارت بازرسان انجام خواهد شد.

وی با تاکید براینکه از هفته آینده نظارت بر بازار تشدید می‌شود ابراز کرد: قیمت اقلام پرمصرف در ماه مبارک رمضان روزانه کنترل می‌شود.

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان همچنین در مورد نظارت در توزیع اقلام بهداشتی در سطح استان زنجان افزود: با افزایش نظارتها تخلفات در حوزه بهداشتی کاهش یافته ولی با این حال نظارتها در سطح استان انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: محلول‌های ضدعفونی کنند و ژل ضدعفونی کننده در بازار به وفور وجود دارد ولی چون مصرف ماسک بالا بوده در بازار کمبود داریم و دستکس نیز محموله ای تولید اتحادیه فروشنده مواد آرایشی و بهداشتی قرار است وارد استان شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر