logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۵۷۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

نیویورک بزرگترین کانون کرونا در جهان

نیویورک-بزرگترین-کانون-کرونا-در-جهان

بعد از انتشار تصاویری از دفن دسته جمعی قربانیان کرونا در نیویورک، یک رسانه غربی این ایالت آمریکا را بزرگترین کانون کرونا در جهان معرفی کرد.

به گزارش موج رسا; بی بی سی در گزارش خود آورده است: با بالا رفتن تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایالت نیویورک که بر اساس آخرین آمار منتشر شده، تنها در این ایالت آمریکا بیش از هر کشوری در دنیا مبتلا به ویروس کرونا دارد.

با این حال امیدواری در آمریکا با کاهش تعداد روزانه قربانیان از روز پنجشنبه بیشتر شده است.

دکتر آنتونی فوسی، یکی از مقامات کلیدی در بخش مبارزه باکرونا در آمریکا روز پنجشنبه به شبکه ان بی سی گفت بر اساس برآوردها به احتمال زیاد تعداد جان باختگان ویروس کرونا در آمریکا حدود ۶۰ هزار نفر خواهد بود.

وی در ماه مارس این عدد را بین ۱۰۰ هزار نفر تا ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرده بود.

با این وجود اما، آمریکا با مرگ دو هزار و ۱۸ نفر ظرف ۲۴ ساعت گذشته، نخستین کشوری در جهان شد که این تعداد از شهروندانش را ظرف یک روز از دست داده است.

این کشور اکنون بیش از نیم میلیون نفر مبتلا به ویروس کرونا دارد و انتظار می‌رود به زودی به لحاظ جمع کل تعداد جان باختگان، ایتالیا را پشت سر بگذارد.

وبسایت داده شمار دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا روز جمعه گزارش کرد آمار جان باختگان کووید ۱۹ در آمریکا به ۱۸ هزار و ۶۹۳ نفر رسیده است و تعداد مبتلایان هم ۵۰۰ هزار و ۳۹۹ نفر است./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر