logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۵۷۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس بسیج سازدگی استان زنجان خبرداد

آغاز مرحله اول رزمایش سراسری کمک مومنانه در استان زنجان

آغاز-مرحله-اول-رزمایش-سراسری-کمک-مومنانه-در-استان-زنجان

رئیس بسیج سازدگی استان زنجان از آغاز مرحله اول رزمایش سراسری کمک مومنانه در استان زنجان گفت: مرحله دوم این رزمایش بعد از عید سعید فطر آغاز می‌شود.

فرهاد امندی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری رزمایش سراسری کمک مومنانه از روز گذشته توسط سپاه استان زنجان آغاز شده است، در این رزمایش به خانواده‌های نیازمند و مشاغل آسیب دیده از بیماری کرونا کمک‌رسانی می‌شود.

وی تصریح کرد: کمک‌رسانی به این اقشار از جامعه در قالب بسته‌های غذایی خواهد بود که این طرح در سطح شهرستانها با کمک و پتانسیل بسیج  و گروه‌های جهادی و اقشار مختلف مردم در حال اجرا است.

رئیس بسیج سازدگی استان زنجان تاکید کرد: امیدواریم با همت و همبستگی و با اتحاد و انسجام بتوانیم در کمک به اقشار آسیب دیده جامعه گامی مهم و موثری در سطح استان زنجان برداریم.

وی عنوان کرد: در این رزمایش از ظرفیت نهاد‌ها٬ دستگاه‌های دولتی مجامع خیرین و سازمان‌های مردم نهاد استفاده خواهد شد و هر کسی هم بخواهد می‌تواند در این کار خیر مشارکت داشته باشد و از افراد خیر برای مشارکت در این رزمایش دعوت می‌شود.

امندی عنوان کرد: در این رزمایش همچنین از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در مناطق مختلف استان٬ حلقه‌های صالحین٬ گردان‌های بیت‌المقدس٬ گردان‌های عاشورا٬ خادمین راهیان نور٬ هیآت مذهبی٬ بسیج دانش آموزی٬ دفاتر بسیج دانشجویی و کانون‌های بسیج اقشار نیز استفاده خواهد شد.

وی بیان کرد: هدف ما این است که این رزمایش با اتحاد و همدلی به صورت منسجم در سراسر استان زنجان برگزار شود تا شاهد تاثیرات مثبت آن در جامعه باشیم و اقلام تهیه شده را نیز بتوانیم به دست افراد نیازمند واقعی برسانیم.

رئیس بسیج سازدگی استان زنجان با تاکید براینکه مرحله اول این رزمایش تا پایان عید سعید فطر ادامه خواهد بود افزود: بعد از عید سعید فطر مرحله دوم این رزمایش در سطح استان آغاز می‌شود./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر