logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۵۷۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خبرداد

آمادگی راهداران استان زنجان برای مقابله با سیل احتمالی

آمادگی-راهداران-استان-زنجان-برای-مقابله-با-سیل-احتمالی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: راهداران استان زنجان از 15 فروردین و با پایان راهداری زمستانی، در آمادگی برای مقابله با حوادث غیر مترقبه در استان هستند.

جواد یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به پیش بینی هواشناسی در خصوص احتمال وقوع سیل و بارش برف در محورهای استان زنجان، راهداران در آمادگی کامل قرار دارند.

وی با بیان اینکه با بارش برف آزاده راه زنجان – قزوین اکیپ‌های راهداری اقدام به بازگشایی محور کردند، افزود: همچنین محورهای زنجان – طارم، تهم – چورزق و سلطانیه – قیدار – همدان نیز برف روبی شد.

این مسئول با اشاره به فعالیت اکیپ‌های راهداری استان زنجان، گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و ادامه بارش برف و باران راهداران در آمادگی کامل قرار دارند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ راهی در استان زنجان مسدود نبوده و امروز احتمال بارش باران در محورها وجود دارد.

یوسفی بیان داشت:  از همه امکانات راهداری استان و نیروی انسانی برای مقابله با حوادث غیر مترقبه استفاده می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر