logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۵۷۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران استان خبر داد؛

توزیع 1000 بسته بهداشتی در بین جانبازان استان زنجان

توزیع-1000-بسته-بهداشتی-در-بین-جانبازان-استان-زنجان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران استان با اشاره به اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در راستای مبارزه با کرونا ویروس گفت: 1000 بسته بهداشتی در بین جانبازان استان زنجان توزیع شده است.

به گزارش موج رسا; علی کاظمی امشب در نشست خبری با اشاره به شهادت اسدالله شیخ جابری مدافع سلامت استان زنجان اظهار کرد: این شهید کارمند بیمارستان شهید آیت الله موسوی بود.

و با اشاره به اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برای مقابله با کرونا ویروس ابراز کرد: متاسفانه به دلیل انتشار کرونا ویروس نهضت دیدار با خانواده های شهدا لغو شد و طرح سپاس به صورت تلفنی برقرار شد.

رئیس امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه طی چند مدت اخیر 2749 مورد تماس تلفنی با شماره 1616 بنیاد شهید از طرف خانواده ها شهدا برقرار شده است تصریح کرد: در روز جانباز 1700 تماس با جانبازان بالای 50 درصد برقرار شده است.

وی با اشاره به توزیع بسته های بهداشتی در بین جانباران استان زنجان عنوان کرد: با کمک مسئولان استانی و دانشگاه علوم پزشکی 1000 بسته بهداشتی در بین جانبازان استان توزیع شد.

کاظمی با اشاره به حضور جهادی ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس در ضد عفونی و دوخت ماسک حضور دارند افزود: همان طوری که این جهادگران در جنگ حضور داشتند اکنون نیز در این جبهه حضور فعال دارند.

وی با اشاره به مبتلا بودن 5 نفر از جامعه هدف امور ایثار گران زنجان به بیماری کرونا تصریح کرد: تا به امروز 4 نفر از جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثار گران از بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا ویروس ترخیص شده اند و 4 نفر نیز با این بیماری فوت شده اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به جامعه آماری این نهاد دولتی ابراز کرد: حدود 50 هزار نفر با بنیاد شهید و امور ایثار گران در ارتباط مستقیم هستند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر