logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۵۷۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نشریه اصلاح‌طلب نزدیک به ترامپ؛

در برجام، هسته‌ای را دادیم حالا هم منطقه را پیش‌کش آمریکا کنیم!

در-برجام،-هسته‌ای-را-دادیم-حالا-هم-منطقه-را-پیش‌کش-آمریکا-کنیم!

هفته‌نامه «صدا» در شماره اخیر خود برای القای ضرورت مذاکره با آمریکا پرونده‌ای را با عنوان «ادامه تنش یا آغاز مذاکره؟» و مطالبی تحت عناوینی چون «افکار عمومی را آماده مذاکره با آمریکا کنید» و «پیش از انتخابات ۲۰۲۰ با آمریکا مذاکره کنیم» منتشر کرد.

به گزارش موج رسا; در حالی که تجربه برجام موجب رویگردانی حتی جریان‌های غرب‌گرای داخلی از مذاکره با آمریکا شده‌است، هفته‌نامه «صدا» در شماره اخیر خود برای القای ضرورت مذاکره با آمریکا پرونده‌ای را با عنوان «ادامه تنش یا آغاز مذاکره؟» و مطالبی تحت عناوینی چون «افکار عمومی را آماده مذاکره با آمریکا کنید» و «پیش از انتخابات ۲۰۲۰ با آمریکا مذاکره کنیم» منتشر کرد.

در بخش‌هایی از گزارش مربوطه آمده‌است: «آیا کشور توان آن را دارد تا یک‌سال دیگر فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم‌ها را تحمل کند؟ آیا این انتخاب همه مردم ایران است؟ هرچند اتخاذ چنین تصمیمی برای جمهوری‌اسلامی آسان نیست اما گاهی باید تصمیم سخت گرفت. ایران همچنان یک قدرت بزرگ منطقه‌ای محسوب می‌شود، می‌توان با همین ابزار وارد مذاکره شد»

این نشریه سال گذشته نیز با بزرگ‌نمایی تحرکات نظامی آمریکا در منطقه، «صدای آمریکا» نام گرفته و در نهایت با حکم قضایی توقیف شده‌ بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر