logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۵۷۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان خبرداد

فعالیت خستگی‌ناپذیر قرارگاه زینبیون طلاب خواهر زنجان برای مقابله با ویروس کرونا

فعالیت-خستگی‌ناپذیر-قرارگاه-زینبیون-طلاب-خواهر-زنجان-برای-مقابله-با-ویروس-کرونا

معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان گفت: حوزه علمیه خواهران استان زنجان برای مقابله با ویروس کرونا  با تشکیل قرارگاه جهادی زینبیون طلاب خواهر در عرصه حضور دارد.

حکیمه اسکندری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فعالیت‌های قرارگاه جهادی زینبیون طلاب خواهر زنجان در 6 کمیته  تغسیل و تکفین، صدای سلامت، پشتیبانی، دوخت ماسک، همیاران پرستار، فضای مجازی و رسانه انجام می‌شود.

وی افزود: همه کمیته‌ها از طریق راه‌اندازی کانال ویژه قرارگاه در فضای مجازی و رسانه از جمله پیام رسان ایتا و شبکه اجتماعی و اینستاگرام نسبت به عضوگیری اقدام می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: کمیته تغسیل از آخرین روزهای اسفند ماه اقدامات تغسیل و تکفین اموات کرونایی را به عهده دارد و طلاب در گروه‌های 4 الی 6 نفره اعزام می‌شوند.

معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان افزود: کمیته صدای سلامت با اعلام شماره تماس مشاوران زمینه پاسخگویی به سئوالات خانواده‌ها و سئوالات شرعی را فراهم کرده تا آرامش روحی و روانی را به خانواده‌ها هدیه کنند.

اسکندری با اشاره به فعالیت کمیته همیاران پرستار، گفت: این کمیته در نظر دارد در صورت اعلام نیاز مراکز درمانی طلاب برای انجام امور فرهنگی در بیمارستان‌ها و نقاهتگاه‌ها حضور یابند.

وی گفت: کمیته پویش دوخت ماسک توانسته تا کنون با کمک طلاب، 24 هزار ماسک تنفسی زیر نظر مرکز علوم پزشکی زنجان برای ارائه در بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، مجتمع‌های آپارتمانی آماده سازی کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: کمیته پشتیبانی نیز با جمع‌آوری کمک‌های مردمی بسته‌های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌‎کند.

معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان ادامه داد: در حال حاضر تعداد زیادی از طلاب خواهر جهادی و سایر خواهران شهر داوطلبانه  در این کمیته‌ها فعالیت دارند و تا پایان شکست کرونا این کمیته‌ها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

اسکندری افزود: فعالیت خالصانه این گروه نیز توسط مسئولان شهر مورد تحسین و تقدیر قرار گرفته است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر