logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۵۶۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبرداد

طنین نوای "یا مهدی ادرکنی" در آسمان پایتخت شور و شعور حسینی

طنین-نوای-"یا-مهدی-ادرکنی"-در-آسمان-پایتخت-شور-و-شعور-حسینی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امشب و به مناسبت نیمه شعبان، نوای "یا مهدی ادرکنی" در آسمان پایتخت شور و شعور حسینی ، طنین‌انداز می‌شود.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: همزمان با شب نیمه شعبان در ساعت 21 بانگ " مهدی ادرکنی" و "یا حجت ابن الحسن عجل علی ظهورک" در زنجان طنین انداز می‌شود.

وی افزود: مردم پایتخت شور و شعور حسینی زنجان با حضور از در پشت بام‌های منازل، پنجره‌ها، بالکن‌های مجتمع مسکونی و بلندگوهای مساجد و حسینیه‌ها برای ظهور حضرت مهدی (عج)، مولا و سرور همه عالمیان دعا می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: خواندن دعای فرج، زیارت آل یاسین و استغاثه و تعجیل در فرج مولا و مقتدای عالم هستی و رفع بلایا از دیگر برنامه‌های نیمه شعبان در کشور محسوب می‌شود که در استان زنجان نیز قرائت می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: مردم پایتخت شور و شعور حسینی زنجان در شب نیمه شعبان که یادآور میلاد حضرت مهدی (عج) بوده و دارای فضیلت عظیمی پس شب قدر است، برای ظهور مولا و مقتدایمان دعا می‌خوانند.

وی برضرورت استفاده از فضیلت این شب تاکید کرد و گفت: باید از فرصت گرانبهای شب نیمه شعبان برای استغاثه به درگاه احدیت استفاده کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر