logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۵۶۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان تاکید کرد

لزوم حمایت جدی دولت از اصناف به خاطر تعطیلی

لزوم-حمایت-جدی-دولت-از-اصناف-به-خاطر-تعطیلی

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به تعطیلی اصناف در زنجان گفت: دولت باید از صاناف تعطیل حمایت جدی داشته باشد.

سید محمود موسوی در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا;  با اشاره به تعطیلی اصناف در استان زنجان در پی تصمیمات استانی و کشوری اظهار کرد: اکنون اتاق اصناف در نوک پیکان توجهات استانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اتاق اصناف دست اعضای خودش را بسته و می گوید به شما اجازه فعالیت نمی دهم ابراز کرد: این در حالی است که در آمد اتاق اصناف از صنف های و فعالیت صنوف است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره بودجه اتاق اصناف و اتحادیه های زیر نظر اتاق اصناف، تصریح کرد: اتحادیه و اتاق اصناف بودجه دولتی ندارد و باید از صنف زیر نظر خود درآمد کسب کنند.

وی با بیان اینکه آسیب و مشکلات تعطیلی اصناف هم اکنون در جامعه قابل لمس است، عنوان کرد: ما از دولت استدعا داریم که دست کسبه و اصناف را در این وضعیت بگیرد.

موسوی با بیان اینکه اکنون تمامی اصناف در استان تعطیل هستند تا تجمعی در شهر و استان شکل نگیرد، افزود: اکنون اگر به پیشخوان های دولت توجه کنیم می بینیم که چه تجمعاتی در پیش خوان های دولت شکل گرفته است در اینجا آیا فاصله گذاری اجتماعی را مردم رعایت می کنند یا دولت؟

وی با بیان اینکه قبل از انتشار ویروس کرونا در زنجان سرویس برخی از کارخانه‌جات و شرکت ها و واحد های تولیدی با ظرفیت کامل فعالیت می کردند، ابراز کرد: بعد از انتشار ویروس کرونا در زنجان فاصله گذاری اجتماعی برای این افراد هم رعایت نشد و سیرویس ها با همان ظرفیت کامل به کارکنان ارائه خدمات کردند.

رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه متاسفانه از اتاق اصناف که در مرکز شهر فعال هستند هرنوع درخواستی می شود، ادامه داد:  اکنون با تعطیلی اصناف در زنجان افراد زیادی متضرر شده اند و نیاز به حمایت از این افراد وجود دارد.

وی با بیان اینکه فاصله گذاری اجتماعی باید به صورت درست اجرا شود، عنوان کرد: اکنون بعد از تعطیلی انصاف در زنجان شاهد حضور مردم در تفرجگاه ها و برخی از خیابان های شهر هستیم آیا این تجمعات مرتبط یا فعالیت اصناف است؟

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر