logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۵۶۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

شمار مبتلایان کرونا ویروس در زنجان به 708 نفر رسید

شمار-مبتلایان-کرونا-ویروس-در-زنجان-به-708-نفر-رسید

معاون دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در زنجان گفت: شمار مبتلایان کرونا ویروس در زنجان به 708 نفر رسید.

 

به گزارش موج رسا; مهدی قائمی امشب در نشست خبری با اشاره به تعداد بیماران مبتلا به کرونا ویروس در زنجان، اظهار کرد: دو هزار و پنج نفر تا به امروز به این بیماری در زنجان مبتلا شده اند.

وی با بیان اینکه 307 بیمار کرونای اکنو ن در سراسر استان در حال دریافت خدمات بستری از بیمارستان های استان هستند ابراز کرد: 525 نفر از بیماران کرونایی در زنجان از بیمارستان ها مرخص شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به مبتلا شدن 20 نفر از هم استانی ها به کرونا ویروس طی 24 ساعت گذشته تصریح کرد: تعداد بیماران کرونایی استان زنجان به 708 نفر رسید.

وی بیان کرد: تا به امروز 71 نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در استان جان خود را از دست داده اند.

قائمی با اشاره به تعطیلی دانشگاه ها در کشور، عنوان کرد: برخی از کلاس ها و دروس دانشگاه علوم پزشکی زنجان تعطیل شد وبرخی از دانشجویان در کنار اساتید در خط مقدم حضور فعال داشتند.

وی با بیان اینکه برای جبران تعطیلی کلاس های تئوری دانشگاه علوم پزشکی تدریس مجازی دروس در دستور کار قرار گرفت، افزود: دانشگاه علوم پزشکی به واسطه آمادگی خود برای کلاس های مجازی قبل از انتشار کرونا ویروس زیر ساخت ها خوبی را برای این امر آماده کرده بود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه قبل از انتشار ویروس کرونا برای اساتیدی که 4 جلسه از 17 جلسه درسی را اگر به صورت مجازی برگزار می کردند موارد تشویقی لحاظ می شد، ابراز کرد: با انتشار ویروس کرونا در کشور این قید برداشته شد و تمامی اساتید باید کلاس ها را به صورت مجازی برگزار کنند.

وی با بیان اینکه در این وضعیت کشور معیشت مردم و سلامت جامعه در مقابل هم قرار گرفته اند، خاطر نشان کرد: در این شرایط کسب و کار مردم و به خصوص اقشار آسیب پذیر بیشتر آسیب می بیند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر